رابط کاربری گفتگوهای ویدئویی در واتس‎اپ برای اندروید به‎روزرسانی شد

واتس‌اپ قابلیت تماس ویدئویی را در سال گذشته منتشر کرد. طبق آمارهای منتشر شده، روزانه بیش از 340 میلیون دقیقه تماس تصویری صورت می‌گیرد و بیش از 55 میلیون تماس تصویری به صورت روزانه بر روی این برنامه انجام می‌شود. واتس‌اپ که در سال 2014 توسط شرکت فیسبوک با بیش از 21 میلیارد دلار خریداری […]

واتس‌اپ قابلیت تماس ویدئویی را در سال گذشته منتشر کرد. طبق آمارهای منتشر شده، روزانه بیش از 340 میلیون دقیقه تماس تصویری صورت می‌گیرد و بیش از 55 میلیون تماس تصویری به صورت روزانه بر روی این برنامه انجام می‌شود. واتس‌اپ که در سال 2014 توسط شرکت فیسبوک با بیش از 21 میلیارد دلار خریداری شد، تماس‌های صوتی و تصویری خود را بر پایه‌ی اینترنت برقرار می‌کند بنابراین این دو قابلیت همانند خود برنامه کاملا رایگان هستند.

حالا این برنامه‌ی پیام‌رسان محبوب، رابط کاربری خود را به روز کرده و به کاربران این اجازه را می‌دهد تا در سریع‌ترین زمان ممکن به برقراری تماس تصویری بپردازند. بنابراین اگر برنامه‌ی واتس‌اپ خود را باز کنید و بر روی صفحه‌ی چت بروید، آیکون جدیدی را مشاهده خواهید کرد که امکان برقراری تماس تصویری را در سریع‌ترین زمان ممکن فراهم ساخته است. فراموش نکنید که تماس‌ها و چت‌های برنامه‌ی واتس‌اپ کاملا رمزنگاری شده‌اند و حتی خود شرکت نیز نمی‌تواند از پیام‌های شما آگاهی یابد.

همان‌طور که پیش از این نیز به آن اشاره کردیم، برنامه‌ی واتس‌اپ کاملا رایگان است و علاوه بر ارائه‌ی خدماتی همچون تماس صوتی و تصویری، قابلیت فرستادن پیام از طریق اینترنت را نیز دارا است. علاوه بر این، امکان همخوانی پیام‌های فرستاده شده با نسخه‌ی دسکتاپ نیز به تازگی فراهم آمده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال