گوشی Nubia Z17 با رم 6/8 گیگابایتی و سه رنگ متفاوت در سایت رسمی شرکت رویت شد

گوشی nubia Z17 mini با موفقیت عظیمی در کشور چین روبرو شد چون این شرکت که زیر برند ZTE محسوب می‎شود در عرض کمتر از یک دقیقه موفق به فروش ده‎ها هزار از این دستگاه شد. با وجود این موفقیت Z17 mini، ما هنوز منتظر این هستیم که مدل غیر مینی یعنی nubia Z17 نیز […]

گوشی nubia Z17 mini با موفقیت عظیمی در کشور چین روبرو شد چون این شرکت که زیر برند ZTE محسوب می‎شود در عرض کمتر از یک دقیقه موفق به فروش ده‎ها هزار از این دستگاه شد. با وجود این موفقیت Z17 mini، ما هنوز منتظر این هستیم که مدل غیر مینی یعنی nubia Z17 نیز معرفی شود. خوشبختانه، یکی از کارکنان یا ZTE یا nubia به صورت تصادفی مشخصات رسمی این گوشی را در وب‎سایت nubia منتشر کرده است. یکی از کاربران اینترنت پیش از این‎که به این اشتباه رسیدگی شود، تصویری از آن گرفت.

به دنبال این اتفاق اطلاعاتی در خصوص این گوشی فاش شد. ابتدا، ما توانستیم نگاهی به ظاهر این گوشی بیاندازیم. برخلاف Z17 mini، Z17 مجهز به سیستم دوربین دوگانه‎ای خواهد بود که موقعیت آن‎ها عمودی بوده و حسگر اثرانگشت زیر آن قرار دارد. علاوه بر این، در نمای جلویی این گوشی یک نمایشگر دو لبه خمیده با عملا هیچ‎گونه حواشی در اطراف آن دیده می‎شود.

این تصویر به بیرون درز یافته هم‎چنین فاش می‎کند که این گوشی در قالب دو مدل در چین عرضه می‎شود: 6 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت حافظه‎داخلی و 8 گیگابایت رم/ 64 گیگابایت حافظه‎داخلی. و در نهایت ما هم‎‎چنین موفق شدیم مقداری از متن داخل تصویر را ترجمه کنیم که نشان از عرضه‎ی این دستگاه در سه رنگ دارد: رنگ گوشی مورد نظر در تصویر که “خاکستری یخ‎زده” نامیده می‎شود و دو رنگ دیگر آبی و طلائی هستند.

براساس آماری که در یک بنچمارک قبلا مشخص شده بود این گوشی مجهز به چیپست اسنپ‎دراگون 835 گرچه با 4 گیگابایت رم است که یا این مشخصات سخت‎افزار پیش از تولید بوده یا مدلی محسوب می‎شود که برای بازارهایی جدا از چین در نظر گرفته شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال