انویدیا از کارت گرافیک میان‌رده GTX 950 رونمایی کرد

سرانجام پس از انتشار شایعات و اطلاعات بسیار زیاد در مورد کارت گرافیک میان‌رده GTX 950، انویدیا سرانجام این محصول را برای بازنشسته کردن کارت خوش‌ساخت GTX 750ti معرفی نمود. محصول جدید انویدیا برای اجرای بازی‌ها در وضوح تصویرهای پایینتر از فول‌ اچ‌دی تولید شده و شاید نتوان از آن انتظار اجرای بازی‌ها با آخرین […]

سرانجام پس از انتشار شایعات و اطلاعات بسیار زیاد در مورد کارت گرافیک میان‌رده GTX 950، انویدیا سرانجام این محصول را برای بازنشسته کردن کارت خوش‌ساخت GTX 750ti معرفی نمود. محصول جدید انویدیا برای اجرای بازی‌ها در وضوح تصویرهای پایینتر از فول‌ اچ‌دی تولید شده و شاید نتوان از آن انتظار اجرای بازی‌ها با آخرین تنظیمات گرافیکی را داشت.

در واقع این محصول برای سیستم‌های ارزان‌قیمت‌تر طراحی شده و می‌تواند به خوبی تمامی بازی‌ها روز را در رزولوشن‌ 900×1600 اجرا نماید. همچنین قیمتی که انویدیا برای این محصول در نظر گرفته، 159.99 دلار می‌باشد که می‌تواند انتخابی ایده‌آل، برای افرادی که نمی‌خواهند هزینه‌ی زیادی برای جمع کردن یک سیستم کنند، باشد.

GTX 950 نیز همانند GTX 960 بر پایه‌ی سیلیکون GM206 و نسل دوم معماری Maxwell با فناوری ساخت 28 نانومتری تولید شده، با این تفاوت که تعداد واحدهای پردازشگر TMU در این کارت 48، تعداد واحدپردازشگر ROP برابر با 32 و واحدهای پردازشگر CUDA نیز 768 می‌باشد. 2 گیگابایت حافظه‌ی GDDR5، رابط 128-بیتی و فرکانس هسته‌ی 1024 مگاهرتز که در حالت بوست به 1188 مگاهرتز می‌رسد نیز از دیگر مشخصات اصلی کارت گرافیک GTX 950 به حساب می‌آید. میزان حافظه‌ی موثر در این کارت نیز 6.60 گیگاهرتز می‌باشد که البته برای یک محصول میان‌رده، میزانی مناسب می‌باشد.

همانطور که اطلاع دارید، محصولات جدید انویدیا مصرف برق بسیار پایینی دارند، GTX 950 نیز از این قاعده مستثنی نیست و با تامین برق خود از یک رابط 6-پین، تنها 90 وات برق مصرف می‌کند.

در نهایت، محصول جدید انویدیا می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای گیمرهایی که بودجه‌ی زیادی برای خرید ندارند، باشد. همچنین این احتمال وجود دارد که نسخه‌ی تقویت‌شده‌ی این کارت (Ti) نیز معرفی شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال