انویدیا؛ هوش مصنوعی مولد می تواند امکان مکالمه با شخصیت های بازی را فراهم کند

انویدیا اعلام کرد پروژه جدیدی را برای اضافه کردن هوش مصنوعی مولد به بازی های کامپیوتری آغاز کرده است. در این پروژه که دموی آن در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۲۳ به نمایش گذاشته شد نشان می دهد پلتفرم جدیدی با نام ACE می تواند بازیکنان را قادر به صحبت با شخصیت های درون بازی کند. پاسخ […]

انویدیا اعلام کرد پروژه جدیدی را برای اضافه کردن هوش مصنوعی مولد به بازی های کامپیوتری آغاز کرده است. در این پروژه که دموی آن در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۲۳ به نمایش گذاشته شد نشان می دهد پلتفرم جدیدی با نام ACE می تواند بازیکنان را قادر به صحبت با شخصیت های درون بازی کند. پاسخ ها نیز از طریق هوش مصنوعی مولد داده میشود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، انویدیا در مراسم کامپیوتکس امسال اعلام کرد بازی های ویدیویی در آینده متحول خواهد شد.

این شرکت آینده این بازی ها را در این رویداد به نمایش گذاشت. طبق آنچه نمایش داده شد بازیکن می تواند به جای دیالوگ های انتخابی خودش به وسیله میکروفون در بازی صحبت کرده و پاسخ او نیز از طریق هوش مصنوعی داده خواهد شد. به گفته انویدیا انعطاف پذیری از ویژگی های اصلی پلتفرم ACE محسوب میشود. با کمک این ویژگی شخصیت تا قادر خواهد بود به پرسش های بازیکنان پاسخ دهند.

وظیفه این پلتفرم تنها تولید متن نخواهد بود. پلتفرم ACE قادر است شخصیت ها را نیز با کمک هوش مصنوعی انیمیشن تغییر دهد. بدین ترتیب حرکات آنها با پاسخ هایی که می دهند یکسان خواهد بود. این سیستم به گونه ای است که شخصیت ها می توانند با یکدیگر نیز گفتگو کنند. بدین ترتیب تنها بازیکن شروع کننده مکالمه نخواهد بود.

دموی به نمایش گذاشته شده طی همکاری با شرکت Conval ساخته شد و در آن از موتور Unreal engine 5 استفاده شد. انویدیا با این دمو ابزارهای پلتفرم جدید خود را معرفی کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال