هوش مصنوعی جدید NVIDIA از عبارت های ساده عکس تولید می کند

با کمک روش مدل یادگیری عمیق و با استفاده از هوش مصنوعی GauGAN2 میتوان از نوشته های متنی ساده تصاویر واقعی ساخت. بدین ترتیب امکان تبدیل چند کلمه به صحنه های مختلف فراهم شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یادگیری عمیق همراه با هوش مصنوعی انویدیا GauGAN2 به کاربران اجازه می‌دهد […]

با کمک روش مدل یادگیری عمیق و با استفاده از هوش مصنوعی GauGAN2 میتوان از نوشته های متنی ساده تصاویر واقعی ساخت. بدین ترتیب امکان تبدیل چند کلمه به صحنه های مختلف فراهم شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یادگیری عمیق همراه با هوش مصنوعی انویدیا GauGAN2 به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند تصاویر و صحنه های جذاب تولید کنند. به گفته این شرکت برای استفاده از این قابلیت تنها کافی است از عباراتی مانند غروب استفاده شود. این هوش مصنوعی به طور خودکار نتیجه را برای شما فراهم کند.

 حتی اگر کلمات استفاده شده نیز تغییر کند همزمان تصویر نمایش داده شده نیز با کمک سیستم شبکه های مولد رقابتی (GAN) تغییر خواهد کرد. طبق ادعای انویدیا هوش مصنوعی از نقشه برداری قطعه قطعه، تولید و تبدیل عبارت به عکس را با کمک مدل منفرد و ترکیب آن کمک می گیرد و همین روش آن را به ابزار قدرتمندی برای تولید تصویر از طریق کلمات تبدیل کرده است. هدف از تولید آن نیز استفاده از هوش مصنوعی برای تبدیل تصورات هنرمندان به تصاویر با کیفیت بوده است.

 انویدیا می گوید: کاربران می‌توانند یک صحنه خیالی را با استفاده از یک عبارت کوتاه و تایپ آن به تصویر بکشند. بدین ترتیب بخش های کلیدی و تم اصلی تصویر قابل مشاهده خواهد بود. سپس می‌توان روی تصویر شخصی سازی های بیشتری انجام داد. امکان استفاده از این فناوری با مراجعه به وب‌سایت دموی GauGAN2 نیز فراهم شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال