تاخیر عرضه‌ی بازی انحصاری ایکس‌باکس وان، Quantum Break تا سال 2016

تاخیر عرضه‌ی بازی‌های رایانه‌ای همواره برای رفع ایرادات بازی بوده اما این تاخیرها که البته این روزها به امری عادی تبدیل شده است، همیشه با نارضایتی طرفداران مواجه می‌شود. پس از اینکه عرضه‌ی بازی Uncharted: A Thief’s End به بهار سال 2016 موکول شد، نوبت به رقیب این عنوان، Quantum Break رسیده‌ که عرضه‌ی آن تا سال 2016، به تعویق بیفتد. آقای […]

تاخیر عرضه‌ی بازی‌های رایانه‌ای همواره برای رفع ایرادات بازی بوده اما این تاخیرها که البته این روزها به امری عادی تبدیل شده است، همیشه با نارضایتی طرفداران مواجه می‌شود. پس از اینکه عرضه‌ی بازی Uncharted: A Thief’s End به بهار سال 2016 موکول شد، نوبت به رقیب این عنوان، Quantum Break رسیده‌ که عرضه‌ی آن تا سال 2016، به تعویق بیفتد.

آقای Sam Lake، کارگردان ارشد استدیوی Remedy Entertainment، دلیل تاخیر این بازی را وجود بازی‌های بسیار زیاد در زمان عرضه دانسته است. اینطور که به نظر می‌رسد، قرار بوده Quantum Break به همراه بازی‌هایی همچون Rise of the Tomb Raider، Halo 5: Guardians و Forza Motorsport 6 عرضه شود. به همین دلیل، فرصت‌های زیادی برای انجام بهینه‌سازی‌های مختلف و رفع ایرادات به وجود آمده و از تمامی علاقه‌مندان نیز درخواست کرده تا با دیدی مثبت به این موضوع نگاه کنند.

به هر شکل، امکان دارد این بازی را در نمایشگاه E3 2016 ببینیم و اگر چنین موضوعی به حقیقت بپیوندد، می‌توانیم عنوان Quantom Break را در سه ماهه‌ی اول سال 2016 تجربه کنیم. البته حقیقتی که وجود دارد، این است که استدیوی Remedy Entertainment، توانایی بالایی در ساخت بازی‌های خارق‌العاده دارد و هیچ‌گاه نیز این عناوین را در زمان تعیین شده، عرضه نمی‌کند. از جمله‌ی این عناوین می‌توانیم به بازی‌های موفق Max Payne 3 و Alan Wake اشاره کنیم که پس از سال‌‌ها تاخیر، در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت. البته عنوان Quantum Break، مورد انتظارترین چیزی است که این استدیو بر روی آن کار می‌کند و جای تعجب داشت اگر این بازی به تعویق نمی‌افتاد.

با این‌حال، بسیاری از علاقه‌مندان نگران هستند که این عنوان، تا سال 2017 تاخیر نکند و در زمان مشخص شده، عرضه شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال