Continental GT Speed BE، سریع‌ترین خودروی شرکت بنتلی

روز گذشته شرکت بزرگ بنتلی به صورت رسمی از خودروی قدرتمند و جدید Continental GT Speed Black Edition که می‌توان آن را سریع‌ترین محصولی که این شرکت تا کنون تولید کرده دانست، معرفی نمود. این ابرخودروی جدید که از سری محصولات Black Edition بنتلی می‌باشد، می‌تواند به حداکثر سرعت 206 مایل بر ساعت دست پیدا کرده […]

روز گذشته شرکت بزرگ بنتلی به صورت رسمی از خودروی قدرتمند و جدید Continental GT Speed Black Edition که می‌توان آن را سریع‌ترین محصولی که این شرکت تا کنون تولید کرده دانست، معرفی نمود.

این ابرخودروی جدید که از سری محصولات Black Edition بنتلی می‌باشد، می‌تواند به حداکثر سرعت 206 مایل بر ساعت دست پیدا کرده و موتور قدرتمند این خودرو نیز با توان تولید 633 اسب بخار نیرو، می‌تواند گشتاور 620 نیوتون بر متر را نیز در اختیار این خودرو قرار دهد. همچنین Continental GT Speed BE می‌تواند در عرض 3.9 ثانیه به سرعت 60 مایل بر ساعت دست پیدا نماید.

Bentley-Continental-GT-Speed-Black-Edition-4

اما این اتومبیل قدرتمند و بسیار زیبا قرار است در دو مدل کوپه و کانورتیبل (یا تبدیل‌شونده) در اختیار کاربران قرار بگیرد و در هر دو مدل از آن نیز از اِلِمان‌های محصولات Black Edition این شرکت استفاده شده است. طراحی فوق‌العاده مهندسی خودرو در کنار چرخ‌های 21 اینچی آن نیز باعث شده تا مواردی همچون ناهنجاری‌های روشنایی و همچنین پنجره‌های کوجک در مدل تبدیل‌شونده این خودرو وجود نداشته باشد و کاربران بدون هیچ مشکلی بتوانند از این خودرو استفاده کنند.

همچنین رکاب خودرو و جلوپنجره نیز قرار است در 4 مدل مختلف طراحی شود که کاربران به دلخواه می‌توانند آن را سفارش دهند. البته تمامی این مدل‌ها نیز از رنگ مشکی و المان‌های محصولات BE استفاده نموده و اصالت در آن موج می‌زند.

در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری از این خودرو را مشاهده نمایید:

Bentley-Continental-GT-Speed-Black-Edition-2 Bentley-Continental-GT-Speed-Black-Edition-3  Bentley-Continental-GT-Speed-Black-Edition-5 Bentley-Continental-GT-Speed-Black-Edition-6

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال