معرفی نسل جدید خودروی لندروور دیسکاوری اسپرت

شرکت لندروور که همواره در تولید و معرفی خودروهای کلاس SUV یا شاسی‌بلندها توانایی فوق‌العاده بالایی دارد، به تازگی از نسل جدید خودروی دیسکاوری اسپرت (Discovery Sport) رونمایی نموده و مهندسین این شرکت ظاهر اسپرت این خودرو را با طراحی دوباره آن، بسیار جذاب‌تر از قبل نموده‌اند. همینطور یکی از مواردی که در نسل جدید […]

شرکت لندروور که همواره در تولید و معرفی خودروهای کلاس SUV یا شاسی‌بلندها توانایی فوق‌العاده بالایی دارد، به تازگی از نسل جدید خودروی دیسکاوری اسپرت (Discovery Sport) رونمایی نموده و مهندسین این شرکت ظاهر اسپرت این خودرو را با طراحی دوباره آن، بسیار جذاب‌تر از قبل نموده‌اند. همینطور یکی از مواردی که در نسل جدید این خودرو به خوبی دیده می‌شود، سیستم InControl Touch Pro می‌باشد که از طریق نمایشگر 10.2 اینچی داخلی خودرو قابل دسترس می‌باشد.

در رابطه با طراحی خودرو، دو پکیج طراحی پویا در دو سطح HSE و HSE LUX برای Land Rover Discovery Sport در نظر گرفته شده که شامل طراحی بخش‌های مختلفی همچون ضربه‌گیرها، سپرها، چرخ‌های 20 اینچی و رنگ نهایی خودرو می‌شود.

در بخش داخلی نیز چندین مورد مختلف بهتر از قبل شده و عملکرد جعبه‌دنده نیز با بهتر شدن از گذشته و به کارگیری چرم مخصوص در خودرو، همه و همه سبب شده‌اند تا نسل جدید خودروی لندروور دیسکاوری اسپرت بسیار بهتر از قبل باشد. مسافرین دیگر همانند گذشته پاهای خود را بر روی کفی پلاستیکی قرار نخواهند داد و حالا کفی با کیفیت بالاتری در این خودرو قرار گرفته است. رانندگان نیز می‌توانند از این پس با پدال‌های فلزی و جدیدی که برای این خودرو به کار گرفته شده، کار کنند.

طراح ارشد این خودرو، آقای Gerry McGovern در رابطه با محصول جدید شرکت لندروور اعلام کرده که مشتریان آنها می‌خواهند خودوریی که خریداری می‌کنند امکانات بسیار زیاد و قابلیت‌های شخصی‌سازی‌ فراوانی داشته باشد. آنها سعی کرده‌اند تا در نسل جدید این خودرو، این موضوع را رعایت کرده و چنین قابلیتی را پیش روی مشتریان قرار دهند.

اینطور که مدیران لندروور اعلام کرده‌اند، این محصول قرار است از ماه آگوست (تابستان) و با قیمت 37,695 دلار در اختیار مشتریان قرار بگیرد. در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری از سیستم InControl Touch Pro و نمایشگر 10.2 اینچی این خودرو را مشاهده نمایید:

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال