رونمایی رسمی لندروور از نسخه‌ی جدید خودروی Range Rover Evoque

به تازگی شرکت بزرگ لندروور به مناسبت فروش جهانی 520,000 دستگاه از خودروی Range Rover Evoque نسخه‌از مخصوص از این خودرو را با نام Ember معرفی نمود. این خودروی خاص که به شکلی بسیار زیبا طراحی شده، بر اساس کلاس HSE Dynamic تولید شده و از رنگ سانتورینی مشکی برای بدنه آن استفاده شده است. همچنین در […]

به تازگی شرکت بزرگ لندروور به مناسبت فروش جهانی 520,000 دستگاه از خودروی Range Rover Evoque نسخه‌از مخصوص از این خودرو را با نام Ember معرفی نمود. این خودروی خاص که به شکلی بسیار زیبا طراحی شده، بر اساس کلاس HSE Dynamic تولید شده و از رنگ سانتورینی مشکی برای بدنه آن استفاده شده است.

همچنین در این خودرو از چرخ‌های 20 اینچی آلومینیومی و کاملا مشکی استفاده شده که می‌تواند رنگ مشکی و یک‌دست خودرو را بسیار زیباتر از قبل نماید. سیستم اگزوز خودرو نیز به رنگ مشکی طراحی شده تا واقعا Range Rover Evoque محصولی “خاص” باشد. اما ترکیب شدن رنگ قرمز فلفلی در سقف خودرو و قسمت جلو‌پنجره با سانتورینی مشکی سبب شده تا این خودرو چهره‌ی دوست‌داشتنی و جذابی داشته باشد چرا که در بخش داخلی نیز از همین ترکیب استفاده شده و رنگ قرمز فلفلی با قرار گرفتن در گوشه و کنار، به Range Rover Evoque جان بخشیده است.

3Range-Rover-Evoque

هنوز لندروور اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی این خودرو منتشر نکرده و حتی قیمت آن را نیز مشخص نکرده است. اما در مورد زمان عرضه، مدیران لندروور اذعان داشته‌اند که این خودرو سه ماه پس از عرضه شدن نسخه‌ی 2017 از خودروی Range Rover Evoque در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری از خودروی Range Rover Evoque ‘Ember’ Special Edition را مشاهده نمایید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال