کوالکام تایید کرد چیپست اسنپ‌دراگون 835 هفته آینده در CES معرفی می‌شود

شرکت کوالکام امروز به صورت رسمی تایید کرد که جدیدترین نسل از چیپست‌های اسنپ‌دراگون خود را در رویداد CES به معرض نمایش می‌گذارد. چیپست مورد انتظار شرکت کوالکام با تکنولوژی پیشرفته‌ی شارژ سریع نسخه‌ی چهارم وارد میدان می‌شود و قرار است طی 5 دقیقه به کاربران مدت زمان 5 ساعت عمر باتری را تحویل دهد. […]

شرکت کوالکام امروز به صورت رسمی تایید کرد که جدیدترین نسل از چیپست‌های اسنپ‌دراگون خود را در رویداد CES به معرض نمایش می‌گذارد. چیپست مورد انتظار شرکت کوالکام با تکنولوژی پیشرفته‌ی شارژ سریع نسخه‌ی چهارم وارد میدان می‌شود و قرار است طی 5 دقیقه به کاربران مدت زمان 5 ساعت عمر باتری را تحویل دهد. علاوه بر این، کوالکام مدعی است این چیپست می‌تواند در عرض 15 دقیقه، گوشی‌های‌هوشمند را تا 15 دقیقه شارژ کند.

براساس گفته‌های این شرکت سن‌دیگویی، بسیاری از کاربران بر این عقیده‌اند که مدت زمان شارژ گوشی‌ها بیشتر از زمان معمول به طول می‌انجامد و کوالکام در چیپست اسنپ‌دراگون 835 تمرکز عمده‌ی خود را بر روی زمان شارژ قرار داده است.

چیپست اسنپ‌دراگون 835 حالا برای عملکرد پایدارتر و مصرف باتری بهتر، از یو‌اس‌بی Type- C و یو‌اس‌بی نسخه‌ی 3 پشتیبانی می‌کند تا کاربران بتوانند از عملکرد بهتری با این دو درگاه ارتباطی برخوردار شوند. از سوی دیگر، کوالکام برای جدیدترین محصول خود جریان جداگانه‌ی برق را برای شارژ گوشی در نظر گرفته است تا بار دیگر عملکرد شارژ باتری به شکل بهتری صورت بگیرد.

یکی دیگر از نوآوری‌های کوالکام در چیپست اسنپ‌دراگون 835 INOV نام گرفته است. این نوآوری درواقع الگوریتمی است که کوالکام برای گوشی‌های‌هوشمند تدارک دیده که میزان برق دریافتی مورد نیاز گوشی را در هر لحظه بررسی می‌کند. پردازنده‌ی هشت‌هسته‌ای اسنپ‌دراگون 835 توانایی پردازش 2.2 گیگاهرتز را دارد و با قرار گرفتن تراشه‌ی گرافیکی Adreno 540 به طور کلی 30 درصد قدرت بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

سه گوشی‌هوشمند گلکسی اس 8 سامسونگ، Mi6 شیائومی و G6 ال‌جی قرار است از چیپست تازه‌وارد و مورد انتظار شرکت کوالکام استفاده کنند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال