نسخه جدید ساعت هوشمند کمپانی Olio از جنس طلای 24 عیار خواهد بود

چند ماه قبل بود که کمپانی Olio از ساعت هوشمند خود با نام Model One رونمایی کرد. این گجت جدید حقیقتا از طراحی منحصر به فردی بهره‌مند بوده و کمپانی مذکور  در این حیطه ساعت بسیار لوکسی و زیبایی را به بازار‌های جهانی عرضه کرد. در واقع کمپانی Olio با طراحی خاص و شگفت آور خود، […]

چند ماه قبل بود که کمپانی Olio از ساعت هوشمند خود با نام Model One رونمایی کرد. این گجت جدید حقیقتا از طراحی منحصر به فردی بهره‌مند بوده و کمپانی مذکور  در این حیطه ساعت بسیار لوکسی و زیبایی را به بازار‌های جهانی عرضه کرد. در واقع کمپانی Olio با طراحی خاص و شگفت آور خود، سعی در متمایز کردن محصول خود با دیگر کمپانی‌های سازنده ساعت‌های هوشمند دارد. در این ساعت از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد شامل استیل ضد زنگ (ماده‌ای که در ساخت وسایل و لوازم جراحی از آن استفاده می‌شود) و چرم باکیفیت و دباغی شده ایتالیایی و همچنین دیگر موادی که در ساخت یک ساعت لوکس و گرانبهای سویسی بکار می‌رود، در این ساعت نیز یافت می‌شود. این محصول بسیار حرفه‌ای و لوکس است. طوری که شرکت مزبور تنها به تولید 1000 عدد از آنها اقدام نموده است (500 نسخه با رنگ بدنه مشکی و همچنین 500 عدد با بدنه استیل ضد زنگ). این گجت‌های هوشمند در ابتدا در نسخه‌های محدودی و با قیمت کمی بیشتر از 500 دلار به بازارهای جهانی عرضه شدند. البته جالب است بدانید که این تعداد محدود در طی چند هفته از جانب دوست داران ساعت‌های لوکس خریداری شد و هم اینک امروز شاهد تولید نسل دوم از این ساعت‌ها هستیم. این ساعت‌ها همانند نسل قبلی خود دارای نسخه‌های مشکی و استیل هستند اما هم اکنون تغییراتی در این سری دیده می‌شود. آن هم تولید دو نسخه جدید از این گوشی از جنس طلا می‌باشد.

در واقع سخت افزار این ساعت هوشمند هیچ گونه تغییری با خود ندیده است و تنها عامل متمایز کننده آن از دیگر مدل‌های موجود، طلای 18 و 24 عیار آن (در دو نسخه متفاوت) می‌باشد. به گفته استیو جاکوبز، موسس و مدیر عامل شرکت Olio، جنس طلای بکار رفته در این ساعت بسیار خالص و ناب است و با دیدن آن به لوکس بودن ساعت پی خواهید پرد. همچنین در ادامه اینطور اضافه کرد که “طلای 18 عیار خاص این ساعت (Rose Gold) از جنس آلیاژی منحصر به فرد است که طراحی کمپانی Oilo بوده و به طلا موجود در این ساعت، رنگی متمایل به شکلاتی می‌بخشد.” همچنین این طور اضافه کرد که “در سری جدید این ساعت بجای شیشه معمولی از کریستال‌های یاقوت استفاده شده است تا در برابر ضربه و شکستگی، مقاومت بیشتری را از خود نشان دهند.”

olio06-1

همانند دیگر ساعت‌ها، نسخه‌های طلائی این محصول نیز با دستبندی با طراحی زنجیره‌ای به خریدار عرضه می‌شود. علاوه بر آن امکان انتخاب بندهای سیاه و یا قهوه‌ای چرمی با طراحی خاص و دانه‌دار پوست تمساح، نیز وجود خواهد داشت. قیمت نسخه دارای بند چرمی این ساعت هوشمند طلائی برابر 1200 دلار بوده و اگر قصد خرید نسخه‌ای با بند زنجیره‌ای را داشته باشید، می‌بایست قیمت 1400 دلاری آن را بپردازید. اگر در حال حاضر، هزینه کافی برای خرید این محصول را داشته و در کنار آن، تمایل برای بستن یکی از آنها بر روی مچ دستتان را دارید، بهتر است عجله کنید، زیرا این سری از محصول‌های شرکت Olio نیز همانند سری اول در تعداد نسخه‌های بسیار کمی تولید شده و از این نظر محدود می‌باشد. در واقع این کمپانی تنها 500 نسخه از هر کدام از مدل‌های مشکی و استیل و همچنین 100 نسخه از هر کدام از مدل‌های طلائی را تولید نموده است و اگر دیر بجنبید، ممکن است یافتن دوباره  آن در بازارهای فروش برایتان مشکل و یا هزینه‌بر شود.

البته این سخن از استیو جاکوبز که به نوعی، طراح پیشین شرکت‌های اپل، گوگل و اچ‌پی نیز به حساب می‌آید را نیز به یاد بسپارید که گفته است “تمام سعی ما به منظور تولید محصولی بوده است که در کنار بهره‌مندی از ویژگی‌های سخت افزاری، حس جدیدی را به کاربر خود منتقل کند.” او همچنین در ادامه در مورد طراحی ساعت خود اینطور اضافه کرد که “چهار گوشه این ساعت از طریق شن‌های استیل، خوب گرد و صیقلی شده‌اند و هیچ اثری از تیزی در آن پیدا نخواهید کرد. همچنین تمام سعی خود را در زمینه کاهش وزن این ساعت کرده و حتی از برداشتن قطعه‌ای اضافی به اندازه یک میکرون نیز دریغ نکرده‌ایم. همچنین گوشه‌های این ساعت به شکل اُریب بوده و از این نظر هیچ آسیبی را به استخوان مچ کاربر وارد نمی‌کند.”

در نهایت جاکوبز اینطور به حرف‌های خود خاتمه داد که “مدل‌های گرانقیمت محصولاتمان، نسخه‌هایی هستند که بیشترین فروش را خواهند داشت. مردم به منظور خرید محصولات ارزان قیمت به سمت ما نمی‌آیند، بلکه به جهت خرید ساعت‌های لوکسی که در عین حال، هوشمند و کاربردی‌اند، به ما رجوع می‌کنند.”

در ادامه نظر شما را به دیدن گالری زیبایی از نسخه طلائی ساعت هوشمند شرکت Olio جلب می‌نماییم:

با تمام این تفاسیر به نظر شما این ساعت‌های لوکس و هوشمند توانایی رقابت‌ با ساعت‌های زیبا و لوکس دیگر کمپانی‌های مشهور (همانند ساعت‌های گرانبها و زیبای شرکت اپل) را خواهند داشت؟! لطفا نظرات ارزشمند خود را با ما در میان بگذارید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال