Olympus Stylus SH-1، کامپیکتی با لرزشگیر 5 محوره!

دوربین کامپکت جدید الیمپوس برای اولین بار در بین رده دوربینهای غیرحرفه ای، با لرزشگیر بسیار حرفه ای پنج محوره ی الیمپوس که قبل از این تنها در دوربین های رده بالا با قابلیت تعویض لنز (مانند Olympus OM-D و E-M5) استفاده شده بود، معرفی و روانه بازار شد. این دوربین با یک سنسور 16 […]

دوربین کامپکت جدید الیمپوس برای اولین بار در بین رده دوربینهای غیرحرفه ای، با لرزشگیر بسیار حرفه ای پنج محوره ی الیمپوس که قبل از این تنها در دوربین های رده بالا با قابلیت تعویض لنز (مانند Olympus OM-D و E-M5) استفاده شده بود، معرفی و روانه بازار شد.

این دوربین با یک سنسور 16 مگاپیکسل BSI-CMOS با حساسیت ایزوی 100 تا 6400، لنز زوم 25-600 میلیمتر (24 برابر زوم اپتیکال) با دیافراگم 3.0 تا 6.9، همچنین صفحه نمایش 3 اینچی و Wi-Fi داخلی امکانات بسیار خوبی در اختیار کاربر قرار میدهد.

از امکانات عکاسی و فیلمبرداری این دوربین میتوان به حداکثر سرعت شاتر 1/2000 ثانیه، عکاسی پی در پی 12 فریم بر ثانیه، فیلم برداری فول اچ دی 60 فریم بر ثانیه، حالت اسلوموشن 120 فریم برثانیه اچ دی و 240 فریم برثانیه در رزولوشن 480p، عمر باتری 380 شات اشاره کرد.

اس اچ وان با قیمتی معادل 399 دلار عرضه خواهد شد.

تصاویر این کامپکت زیبا نیز در ادامه مطلب قرار گرفت.

Olympus Stylus SH-1-5

Olympus Stylus SH-1-4

Olympus Stylus SH-1-3

Olympus Stylus SH-1-2

 

لینک کوتاه | منبع : dpreview

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال