Omate X، یک ساعت هوشمند فلزی اندرویدی با قیمت 129 دلار

ساعت های هوشمند هنوز تازه وارد های فضای بازار دستگاه های هوشمند قابل حمل هستند که هر کسی می خواهد یکی از آن ها را به همراه خود داشته باشد. Omate کانسپت خود را حداقل بر روی کاغذ معرفی کرده است. Omate X ظاهر خوبی دارد، کمی شبیه به Pebble Steel، ولی پیچیده تر از آن و […]

ساعت های هوشمند هنوز تازه وارد های فضای بازار دستگاه های هوشمند قابل حمل هستند که هر کسی می خواهد یکی از آن ها را به همراه خود داشته باشد. Omate کانسپت خود را حداقل بر روی کاغذ معرفی کرده است. Omate X ظاهر خوبی دارد، کمی شبیه به Pebble Steel، ولی پیچیده تر از آن و دارای پلت فرم نرم افزاری اندروید (نه Android wear) می باشد.

با وجود این که سخت افزار آن از جمله پردازنده MediaTek ARM7 و حافظه رم 128 مگابایت بسیار ضعیف بنظر میرسد، ولی Omate X در اجرای اندروید و اداره تماس های تلفنی (از طریق پد نرم افزار شماره گیری)، پیام های SMS/MMS، نوتیفیکیشن ها و حتی برنامه های اندروید ویر هیچ مشکلی ندارد. Omate X به صفحه نمایش 1.54 اینچ TFT با رزولوشن 240×240 مجهز شده است. این ساعت هوشمند همچنین دارای بلندگوی داخلی، دوربین، ژیروسکوپ و میکروفون می باشد و باتری 400 میلی آمپر ساعت آن قدرت کافی برای این گجت به ارمغان می آورد. ادعا شده که با یک بار شارژ می توان به مدت یک هفته از آن استفاده کرد.

Omate X قطعا یک ساعت هوشمند جذاب است. این ساعت در روزهای 1 تا 30 سپتامبر با قیمت بسیار مناسب 129 دلار برای پیش فروش در دسترس خواهد بود. اگر این ساعت به خوبی آنچه که در نظر داریم کار کند، Omate ممکن است یک برنده در مچ دست خود داشته باشد.

Omate-X-gallery (3)

Omate-X-gallery (1)

Omate-X-gallery

 لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال