وان پلاس 5 مجهز به دوربین سلفی دوگانه خواهد بود

طراحی‎های کشیده شده با دستی منتشر شده‎ است که اطلاعات بیشتری در خصوص گوشی وان‎پلاس 5 نشان می‎دهند. اگر به یاد داشته باشید، اطلاعات گوشی OnePlus One نیز به همین طریق به بیرون راه یافته بود یعنی انتشار طراحی که قطعات داخلی گوشی‎هوشمند مذکور را نشان می‎داد. نگاهی به طراحی‎های دستگاه وان‎پلاس 5 می‎اندازیم. دو […]

طراحی‎های کشیده شده با دستی منتشر شده‎ است که اطلاعات بیشتری در خصوص گوشی وان‎پلاس 5 نشان می‎دهند. اگر به یاد داشته باشید، اطلاعات گوشی OnePlus One نیز به همین طریق به بیرون راه یافته بود یعنی انتشار طراحی که قطعات داخلی گوشی‎هوشمند مذکور را نشان می‎داد. نگاهی به طراحی‎های دستگاه وان‎پلاس 5 می‎اندازیم.

دو طراحی به چشم می‎خورد، ابتدا با نمونه‎ای شروع می‎کنیم که سیستم دوربین اصلی را نشان می‎دهد. بارزترین تفاوت وجود دوربین دوگانه است که گفته می‎شود از دو سنسور 12 مگاپیکسلی و یک فلاش ال‎ای‎دی دوتایی شکل گرفته است.

هم‎چنین یک “منفذ” در اطراف ناحیه‎ی دوربین خواهد بود، بسیار شبیه به قابلیتی که گوشی پیکسل گوگل دارد، با این تفاوت که این منفذ جنس سرامیکی و نه شیشه‎ای دارد. این منفذ در دو جهت به کار گرفته می‎شود: اجازه می‎دهد سیگنال‎ها از بین آن عبور کند در همین حین که به نسبت شیشه بسیار دوام و استقامت بیشتری دارد. ما در گذشته شاهد استفاده از ماده‎ی سرامیک در یک دستگاه وان‎پلاس یعنی OnePlus X بوده‎ایم.

در پایان، ما می‎توانید شاهد بازگشت اسلایدر فیزیکی نوتیفیکیشن باشیم. وجود آن به کاربر اجازه می‎دهد در حین حرکت گوشی را سایلنت کند.

طراحی بعدی اطلاعات بیشتری از این گوشی در اختیار ما می‎گذارد از جمله به نمایش گذاشتن قسمت کناری، پایینی و جلویی این دستگاه. نگاه از نیم‎رخ به این گوشی به ما نشان می‎دهد که آن قطعه‎ی سرامیکی حول تمامی بخش پنل پشتی را گرفته و بدنه را لمس می‎کند.

این طراحی هم‎چنین یک سیستم دوربین دوگانه را در جلو نشان می‎دهد! اگر این قابلیت واقعا استفاده شود دنیای عکاسی سلفی با وان‎پلاس 5 کاملا با تجربه‎ی جدیدی همراه خواهد بود.

OnePlus 5 هم‎چنین قسمت خمیده‎ی عقب خود را حفظ خواهد کرد که از زمان OnePlus One با آن آشنا هستیم. در قسمت پایینی این گوشی پورت یو‎اس‎بی C، منفذ میکروفون اولیه و اسپیکر دیده می‎شود. هم‎چنین درگاه 3.5 میلی‎متری نیز در آنجا به چشم می‎خورد تا دیگر نگران استفاده از رابط‎های مختلف نباشید.

در نهایت، ما اندکی برآمدگی دوربین را در این طراحی می‎بینیم، گرچه ما امیدواریم محصول نهایی چنین برآمدگی را نداشته باشد.

بخواهیم جمع‎بندی کنیم بایستی گفت که این طراحی‎ها اطلاعات زیادی در خصوص گوشی وان‎پلاس 5 نشان می‎دهد، بسیار بیشتر از چیزی که امیدوار بودیم قبل از رونمایی از این گوشی با آن آشنا شویم. تنها چیزی که در این تصاویر نتوانستیم ببینیم نگاهی به جناح سمت راست این گوشی است تا این‎طور فرض کنیم که چیز جز دکمه‎ی پاور در آن بخش قرار ندارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال