گوشی OnePlus Pixel در بنچمارک Geekbench رویت شد

شاید کمی عجیب به نظر برسد اما گوشی از سوی شرکت وان‌پلاس به نام پیکسل در بنچمارک Geekbench رویت شده است. در بنچمارک منتشر شده، گوشی مورد اشاره دارای چیپست اسنپ‌دراگون 820 با پردازنده‌ی چهار هسته‌ای 1.59 گیگاهرتزی بوده است. در هنگام انجام این بنچمارک، حافظه‌ی رم 6 گیگابایتی بر روی محصول مورد نظر قرار گرفته […]

شاید کمی عجیب به نظر برسد اما گوشی از سوی شرکت وان‌پلاس به نام پیکسل در بنچمارک Geekbench رویت شده است. در بنچمارک منتشر شده، گوشی مورد اشاره دارای چیپست اسنپ‌دراگون 820 با پردازنده‌ی چهار هسته‌ای 1.59 گیگاهرتزی بوده است. در هنگام انجام این بنچمارک، حافظه‌ی رم 6 گیگابایتی بر روی محصول مورد نظر قرار گرفته بود. شاید تنها گوشی که بتوانیم به این گوشی مرموز در این بنچمارک ربط دهیم، گوشی OnePlus 3T باشد که قرار است تا چهار روز دیگر به صورت رسمی معرفی شود.

گوشی OnePlus 3 چیپست اسنپ‌دراگون 820 را با خود یدک می‌کشید اما در سینه‌ی نسخه‌ی جدید این گوشی که قرار است تحت عنوان OnePlus 3T معرفی شود چیپست جدیدتر اسنپ‌دراگون 821 قرار گرفته است.

با این حال، گوشی جدید وان‌پلاس که حالا در بنچمارک Geekbench دیده شده توانسته نمره‌ی 2326 را در آزمایش تک‌هسته‌ای و نمره‌ی 5475 را در آزمایش چند هسته‌ای کسب کند. جدا از اینکه این گوشی OnePlus 3T باشد یا نه، به نظر می‌رسد با گوشی بسیار قدرت‌مندی مواجه خواهیم شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال