اندروید نوقا برای گوشی‌های OnePlus 3T و OnePlus 3 منتشر شد

در ماه گذشته، وان‌پلاس رسما اعلام کرد که دو گوشی‌هوشمند One Plus 3 و 3T را قبل از سال جدید میلادی به اندروید نوقا به‌روز رسانی می‌کند و حالا تنها با کمی تاخیر، این به‌روز رسانی برای گوشی‌های مورد اشاره منتشر شده است. امروز یکی از بنیان‌گذاران شرکت وا‌ن‌پلاس در حساب کاربری توییتر خود اعلام […]

در ماه گذشته، وان‌پلاس رسما اعلام کرد که دو گوشی‌هوشمند One Plus 3 و 3T را قبل از سال جدید میلادی به اندروید نوقا به‌روز رسانی می‌کند و حالا تنها با کمی تاخیر، این به‌روز رسانی برای گوشی‌های مورد اشاره منتشر شده است.

امروز یکی از بنیان‌گذاران شرکت وا‌ن‌پلاس در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرد که به‌روز رسانی دو گوشی  One Plus 3 و 3T منتشر می‌شود. این به‌روز رسانی قرار است از طریق گوشی منتشر شود؛ بنابراین ممکن است برخی از کاربران آپدیت اندروید نوقا را برای این دو گوشی با کمی تاخیر دریافت کنند.

به‌هر‌حال اگر شما هم جزو کسانی هستید که برای دریافت اندروید نوقا برای این دو گوشی عجله دارید می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت رسمی وان‌پلاس نسخه‌ی بتای اندروید نوقا را دریافت کنید اما پیشنهاد ما این است که برای عرضه‌ی رسمی این نسخه از اندروید برای گوشی خود منتظر بمانید. احتمالا طی روز‌های آینده شاهد دریافت به‌روز رسانی اندروید نوقا برای دو گوشی  One Plus 3 و 3T خواهید بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال