نسخه 5 اینچی آیفون 8 با قاب پشتی شیشه‌ای و شارژ بی‌سیم عرضه خواهد شد

حجم شایعات مربوط به نسل بعدی آیفون رو به افزایش است و تا پائیز سال بعد ادامه خواهد داشت. شایعه‎ی دیگری که در مورد این گوشی مطرح شده این است که شرکت اپل سال بعد از یک آیفون 5 اینچی با قابلیت شارژ بی‎سیم (یا به عبارت درست‎تر القایی) رونمایی خواهد کرد. وب‎سایت ژاپنی Macotacara […]

حجم شایعات مربوط به نسل بعدی آیفون رو به افزایش است و تا پائیز سال بعد ادامه خواهد داشت. شایعه‎ی دیگری که در مورد این گوشی مطرح شده این است که شرکت اپل سال بعد از یک آیفون 5 اینچی با قابلیت شارژ بی‎سیم (یا به عبارت درست‎تر القایی) رونمایی خواهد کرد. وب‎سایت ژاپنی Macotacara با نقل‎قول از “منابع اطلاعاتی” تایوانی خود گزارش می‎دهد که تنها مدل 5 اینچی آیفون 8 یک پنل پشتی شیشه‌ای خواهد داشت تا بتواند از قابلیت شارژ القایی استفاده کند. این در حالی‎ است که در روز‎های قبل اعلام شده بود که هر سه مدل آیفون 2017 از فناوری شارژ بی‎سیم پشتیبانی می‎کنند.

این وب‎سایت ژاپنی اظهار می‎کند که در جعبه‎ی فروش آیفون شارژر بی‎سیمی به چشم نخواهد خورد و کاربران آن را باید به صورت جداگانه و به عنوان یک لوازم‎جانبی خریداری کنند که البته این تدبیری است که این روزها شرکت‎های زیادی اتخاذ کرده‎اند. و برخلاف تصمیم امسال اپل، سال بعد شاهد حضور یک رابط پورت لایتنینگ به پورت 3.5 میلی‎متری در جعبه‎ی آیفون نخواهیم بود چون برای کاربران استفاده از هدفون‎های بلوتوثی یا با پورت لایتنینگ باید تصمیمی الزامی شده باشد.

در نتیجه با این فرض سال بعد آیفون‎ها در سه مدل ارائه می‎شوند: iPhone 8 4.7 اینچی، 5.5 اینچی و 8 Plus (یا 7s و 7s Plus) تا مسیر مدل‎های فعلی این شرکت ادامه داده شود و براساس گزارش فوق می‌بایست انتظار یک مدل اختصاصی (و به احتمال زیاد بسیار گران‎قیمت‎تر) 5 اینچی را به عنوان مدل مخصوص دهمین سالگرد آیفون نیز داشته باشیم که قابلیت‎های انحصاری نظیر شارژ بی‎سیم، نمایشگر اولد و سیستم دوربین دوگانه با موقعیت عمودی برای آن در نظر گرفته شده است.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال