شرکت OpenAI برای ایده کنترل هوش مصنوعی جایزه یک میلیون دلاری تعیین کرد

شرکت OpenAI اعلام کرد به ده عدد از بهترین ایده ها در زمینه نحوه تنظیم و کنترل هوش مصنوعی جایزه ۱۰۰ هزار دلاری پرداخت کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، خالق ربات ChatGPT قصد دارد برای ایده های مربوط به مقابله با تعصب و دیگر عوامل در هوش مصنوعی کمک هزینه ۱۰۰ […]

شرکت OpenAI اعلام کرد به ده عدد از بهترین ایده ها در زمینه نحوه تنظیم و کنترل هوش مصنوعی جایزه ۱۰۰ هزار دلاری پرداخت کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، خالق ربات ChatGPT قصد دارد برای ایده های مربوط به مقابله با تعصب و دیگر عوامل در هوش مصنوعی کمک هزینه ۱۰۰ هزار دلاری پرداخت کند.

افرادی که بتوانند چارچوب های قانع کننده برای پاسخ به سوالاتی مانند انتقاد از شخصیت های عمومی و یا فرد متوسط در جهان چه کسی است، ارائه کنند، ۱۰۰ هزار دلار جایزه دریافت خواهندکرد.

این ایده زمانی مورد بحث قرار گرفت که در مورد داده های آموزشی و اینکه هوش مصنوعی تعصب داشته باشد یا خیر سوالاتی مطرح شد. گزارش های در این زمینه منتشر شد که نشان می داد هوش مصنوعی پاسخ هایی مغرضانه و تبعیض آمیز تولید کرده است. این نگرانی زمانی بیشتر میشود که هوش مصنوعی در کنار موتور جستجو اطلاعات گمراه کننده به کاربران ارائه کند. به گفته منتقدان این سیستم های هوش مصنوعی به دلیل ورودی هایی با چنین دیدگاه ها دارای سوگیری های ذاتی هستند.

اکنون OpenAIبا فراخوان خود با حمایت مایکروسافت قصد دارد مقرراتی را برای هوش مصنوعی تنظیم کند. مایکروسافت نیز اخیرا وجود مقررات جامع برای هوش مصنوعی را لازم دانسته و ضمن وارد کردن این فناوری به محصولات خود در حال رقابت با شرکت ها و استارتاپ های دیگر است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال