بهینه سازی اپلیکیشن واتساپ با امکان ایجاد نظرسنجی در چت ها

به نظر می رسد واتساپ بهینه سازی پلتفرم خود را با ایجاد تغییرات جدید و اضافه کردن ویژگی های بهتر برای کاربران آغاز کرده است. قابلیت اخیر این اپلیکیشن قرار دادن امکان نظرسنجی در چت های گروهی است. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به نقل از وب سایت WABetaInfo اکنون واتساپ در حال […]

به نظر می رسد واتساپ بهینه سازی پلتفرم خود را با ایجاد تغییرات جدید و اضافه کردن ویژگی های بهتر برای کاربران آغاز کرده است. قابلیت اخیر این اپلیکیشن قرار دادن امکان نظرسنجی در چت های گروهی است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به نقل از وب سایت WABetaInfo اکنون واتساپ در حال توسعه قابلیت تازه‌ای با نام نظرسنجی در گروه ها است که هنوز کاربران بتای عمومی و آزمایش کنندگان نیز آن را در اختیار ندارند. به نظر می رسد این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا در گروه ها سوالی را به صورت نظر سنجی وارد کنند.

 البته این قابلیت تنها برای واتساپ یک ویژگی جدید محسوب می‌شود و دیگر اپلیکیشن‌های پیام‌رسان همانند تلگرام پیش از این از این ویژگی بهره مند بودند. کاربران از طریق قابلیت نظرسنجی امکان سوال از سایر اعضای گروه را داشته و دیگر کاربران نیز می توانند از طریق گزینه های ارسالی در این نظر سنجی شرکت کنند. پاسخ‌های این کاربران نیز در واتساپ به صورت سرتاسر رمزگذاری شده منتشر می‌شود و تنها اعضای گروه می توانند نظرات ارسالی را مشاهده کنند.

هنوز اطلاعات بیشتری از این ویژگی منتشر نشده و زمان دسترسی عمومی نیز توسط واتساپ اعلام نشده است. اما به نظر می‌رسد در ابتدا این قابلیت برای کاربران سیستم عامل iOS در دست توسعه باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال