مسواک هوشمند اورال بی می تواند به اپلیکیشن های موبایلی متصل شود [ces 2022]

شرکت اورال بی در نمایشگاه CES 2022 سه مسواک هوشمند را معرفی کرد که با استفاده از فناوری iOSense می توانند به اپلیکیشن های موبایلی متصل شود. محصول اصلی با نام iO10 است و در کنار آن دو محصول دیگر با امکانات کمتر نیز رونمایی شدند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، محصول […]

شرکت اورال بی در نمایشگاه CES 2022 سه مسواک هوشمند را معرفی کرد که با استفاده از فناوری iOSense می توانند به اپلیکیشن های موبایلی متصل شود. محصول اصلی با نام iO10 است و در کنار آن دو محصول دیگر با امکانات کمتر نیز رونمایی شدند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، محصول پرچمدار شرکت اورال بی با قابلیت اتصال به اپلیکیشن های موبایلی می‌تواند از فناوری iOSense  بهره ببرد. دو مسواک هوشمند دیگر نیز قیمتی زیر ۱۰۰ دلار دارند و امکانات کمتری را به کاربران ارائه می‌کنند. مهمترین ویژگی محصول جدید اورال بی اطلاعاتی است که می تواند از طریق پایه شارژ به کاربر ارائه دهد. این آموزش های سلامتی شامل زمان مسواک زدن، مقدار فشار و سطح پوشش مسواک است. بدین ترتیب کاربران بدون استفاده از گوشی آیفون در سرویس بهداشتی می‌توانند به این اطلاعات از طریق پایه شارژ مسواک دسترسی پیدا کنند. اطلاعات مورد نظر برای تحلیل بهتر به اپلیکیشن اورال بی ارسال خواهد شد.

در این مسواک ۷ حالت استفاده تعبیه شده که می‌تواند در موارد مختلف کاربرد داشته باشد. این ۷ حالت شامل روزانه، حساسیت، حساسیت بالا، سفیدکنندگی، مراقبت از لثه، پاکسازی زبان و حالت شدید است. از طرفی وجود یک حسگر داخلی درون این دستگاه تضمینی برای سلامتی لثه های کاربر نیز خواهد بود. به طوری که در صورت فشار بیش از اندازه روی مسواک نور بدنه قرمز رنگ و در صورت فشار مناسب نور آن سبز رنگ خواهد بود.

هنوز زمان و قیمت عرضه این محصول اورال-بی اعلام نشده است کاربرانی که خواهان تهیه این محصول هستند می توانند با ثبت نام در وب سایت این شرکت از زمان و قیمت این محصول آگاهی پیدا کنند.

شرکت اورال بی دو مسواک برقی دیگر با نام های iO4 و iO5 را نیز عرضه کرده که قیمت آنها زیر ۱۰۰ دلار است. در این مسواک ها نیز از فناوری iO مشابه استفاده شده و بدون پایه شارژ حالت های کاری کمتری را نیز ارائه می کنند.
منبع خبر

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال