تصاویری از پنل پشتی شیائومی ۱۲ اولترا با چینشی جدید منتشر شد

تصاویری منتسب به نحوه چینش دوربین در پنل پشتی گوشی پرچمدار شیائومی ۱۲ اولترا منتشر شد که مشخصات احتمالی دوربین این گوشی را نشان می دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی قصد دارد گوشی جدید خود را در تاریخ ۳۱ خرداد امسال معرفی کند. پیش از رونمایی تصاویری از این گوشی […]

تصاویری منتسب به نحوه چینش دوربین در پنل پشتی گوشی پرچمدار شیائومی ۱۲ اولترا منتشر شد که مشخصات احتمالی دوربین این گوشی را نشان می دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی قصد دارد گوشی جدید خود را در تاریخ ۳۱ خرداد امسال معرفی کند. پیش از رونمایی تصاویری از این گوشی منتشر شد که نشان می دهد احتمالاً طراحی و قاب محافظ آن توسط شرکت دیگری انجام شده است. طبق اطلاعات منتشر شده در شبکه اجتماعی چینی ویبو احتمالا تصاویر منتشر شده از پنل پشتی شیائومی واقعی بوده و جعلی نیست.

 در هر حال در این تصویر هشت بریدگی در محفظه بزرگ دوربین مشاهده می‌شود که با دیگر خبرهای منتشر شده در این مورد مطابقت دارد. البته بریدگی هشتگانه در پنل پشتی شامل ۸ دوربین نخواهد بود و این گوشی تنها سه دوربین در پنل پشتی خواهد داشت. دوربین اصلی یک حسگر ۵۰ مگاپیکسل به همراه یک دوربین فوق عریض ۴۸ مگاپیکسل و یک دوربین تله فوتو است. پیش از این نیز شیائومی در مورد گوشی ۱۲ اولترا گفته بود این گوشی به دوربین 3D ToF نیز مجهز خواهد بود. دیگر برش های پنل پشتی احتمالاً به دیگر سخت افزار ها همانند فلش ال ای دی تعلق خواهد داشت. پیش از این مشخصات شیائومی ۱۲ اولترا و دوربین آن منتشر شده بود. احتمالاً این گوشی به تراشه Snapdragon 8 Gen 1 Plus نیز مجهز است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال