تصاویر لو رفته از احتمال عرضه شدن پلی‌استیشن 4 اسلیم خبر می‌دهند

همان طور که احتمالا می‌دانید شرکت سونی قرار است در تاریخ هفتم ماه سپتامبر در شهر نیویورک در رخداد پلی‌استیشن خود از محصولات جدیدش رونمایی به عمل آورد. هنوز چند هفته‌ای تا آن روز فاصله داریم. هنوز هیچ گونه اطلاعات دقیقی در مورد محصولاتی که قرار است طی این مراسم معرفی شوند وجود ندارد. تنها […]

همان طور که احتمالا می‌دانید شرکت سونی قرار است در تاریخ هفتم ماه سپتامبر در شهر نیویورک در رخداد پلی‌استیشن خود از محصولات جدیدش رونمایی به عمل آورد. هنوز چند هفته‌ای تا آن روز فاصله داریم. هنوز هیچ گونه اطلاعات دقیقی در مورد محصولاتی که قرار است طی این مراسم معرفی شوند وجود ندارد. تنها می‌دانیم که به احتمال زیاد این شرکت ژاپنی از کنسول پلی استیشن 4 نئو رونمایی به عمل خواهد آورد. این نسخه مدل بروز شده پلی استیشن 4 به حساب خواهد آمد. اما به تازگی تصاویری جدید از یک محصول منتشر شده است که نشان می‌دهد احتمالا در این مراسم تنها شاهد معرفی رسمی نسخه نئو نخواهیم بود.

در حقیقت هم اینک تصاویر یک کنسول جدید با اسم مدل CUH-2016A در رسانه‌های خبری منتشر شده است که از نظر ظاهری به هیچ وجه تنها نسخه‌ای بروز شده از پلی استیشن 4 به حساب نمی‌آید. در واقع این دستگاه از نظر ظاهری به طور کامل با پلی استیشن 4 تفاوت داشته و کاملا باریکتر شده است.

البته شاید در نگاه اول به این موضوع بیندیشید که احتمال دارد تصاویر منتشر شده ساختگی باشند و از این رو بخواهید تا زمان تایید رسمی سونی منتظر بمانید. اما می‌بایست به این موضوع نیز اشاره کرد که این سری از تصاویر از منابع مختلف خبری و افشاگران نشر یافته است و از این رو احتمال درست و صحیح بودن این شایعه تقویت می‌گردد.

اما در نهایت سوال اینجاست که این نسخه چه تفاوت با دیگر مدل‌ها خواهد داشت؟ با نگاهی به تصاویر منتشر متوجه خواهیم شد که در بخش جلویی کنسول کلیدهای فیزیکی پاور و اجکت قرار دارند. مسلما این مورد یکی از مشکلات بزرگ کاربران در مورد نسخه پلی استیشن 4 سونی بوده است. اما در بخش خلفی این محصول شاهد قرار گیری پورت پاور دستگاه و همچنین درگاه‌های اترنت، HDMI و پورتی مخصوص به لوازم جانبی انحصاری سونی (برای مثال به منظور اتصال هدست واقعیت مجازی سونی) هستیم. جالب است بدانید که در این بخش خبری از درگاه اپتیکال نیست. علاوه بر آن در تصاویر منتشر شده دیده می‌شود که بر روی بدنه دستگاه یک پنل قابل قابل جدا شدن وجود دارد که احتمالا به منظور قرارگیری هارد درایو 500 گیگابایتی استفاده خواهد شد. در بخش زیرین بدنه این دستگاه نیز لوگوی PlayStation به چشم می‌خورد. در مورد درگاه موجود در کناره سمت راست و بالای دستگاه نیز باید گفت که این مورد مربوط به کابل پاور منحصر به منطقه بریتانیا است.

عکس‌ها و تصاویر منتشر شده از این کنسول جدید می‌تواند به خوبی هر کاربر یا تحلیلگری را متقاعد کند. زیرا این موارد با تصاویری که در گذشته توسط یکی از کارمندان فعال در شرکت Foxconn منتشر شده بود کاملا مطابقت دارد. از طرفی در وب سایت NeoGAF نیز به این تصاویر اشاره شده بود.

از آن جایی که به زودی قرار است نسخه PlayStation 4 Neo به طور رسمی معرفی گردد، کمی عجیب به نظر می‌رسد که شرکت سونی بخواهد در این وهله از نسخه‌ای جدید از پلی استیشن 4 رونمایی به عمل آورد. اما در هر صورت اگر این کنسول جدید معرفی گردد و از طرفی قیمتی ارزان‌تر نسبت به مدل بروز شده داشته باشد، ممکن است توجه بسیاری از کاربران و خریداران را به سوی خود جلب نماید.

همان طور که در تصاویر منتشر شده مشاهده می‌کنید، یک دسته بازی جدید با اسم مدل CUH-ZCT2U نیز به نمایش در آمده است که در بخش کلیدهای شانه‌ای دارای طراحی جدیدی می‌باشد. در هر صورت شاید بهتر است بدانید که نسخه کنونی دارای اسم مدل CUH-ZCT1U است. در هر صورت تا قبل از تایید رسمی شرکت سونی شاید بهتر است دوباره به این موضوع اشاره کنیم که تمامی موارد ذکر شده را در حد یک شایعه قبول کنید. گرچه براساس دلایل و شواهد ذکر شده، احتمال معرفی آن در هفته‌های آینده بسیار زیاد خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال