سونی روی نسخه اسلیم کنسول بازی PS4 کار می‌کند

قبل از آغاز رویداد E3 در شهر لس‌آنجلس آمریکا،‌ سونی رسما اعلام کرد که نسخه‌ی دیگری از کنسول نسل هشتمی خود را تحت عنوان PS4 Neo تولید کرده و آن را به زودی معرفی و وارد بازارهای جهانی می‌کند. حال شایعه‌ی جدید منتشر شده بر این باور است که PS4 Neo که دارای سخت‌افزاری قدرتمند‌تر از […]

قبل از آغاز رویداد E3 در شهر لس‌آنجلس آمریکا،‌ سونی رسما اعلام کرد که نسخه‌ی دیگری از کنسول نسل هشتمی خود را تحت عنوان PS4 Neo تولید کرده و آن را به زودی معرفی و وارد بازارهای جهانی می‌کند. حال شایعه‌ی جدید منتشر شده بر این باور است که PS4 Neo که دارای سخت‌افزاری قدرتمند‌تر از نسخه‌‌ی عادی پلی‌استیشن 4 بوده تنها کنسول در دست ساخت سونی نیست و این شرکت نسخه‌ی اسلیم یا همان جمع‌وجورتر پلی‌استیشن 4 را به زودی معرفی می‌کند. این موضوع را Damian Thong در مصاحبه با مجله‌ی اینترنتی، Wall Street Journal بیان کرده است.

حال اینکه شخص مورد نظر ما در مورد نسخه‌ی اسلیم پلی‌استیشن 4 حدس و گمان زده یا منبع معتبری در این زمینه دارد،‌ مشخص نیست اما از آن‌جایی که سونی در نسل قبل نیز، نسخه‌ی اسلیم پلی‌استیشن 3 را عرضه کرد، احتمال می‌رود در این نسل هم همین کار را برای کنسول 40 میلیونی خود، پلی‌استیشن 4 انجام دهد. از سوی دیگر، مایکروسافت هم نسخه‌ی اسلیم ایکس‌باکس وان را با کمی تغییرات جزئی، Xbox One S نام گذاشته و آن را به صورت رسمی معرفی کرده است؛ بنابراین انتظار می‌رود سونی که اصلا دوست ندارد بازار را بار دیگر به مایکروسافت واگذار کند، نسخه‌ی اسلیم پلی‌استیشن 4 را در برنامه‌های خود گنجانده باشد.

فعلا مشخص نیست که سونی کنسول تایید شده‌ی PS4 Neo و کنسول احتمالی PS4 Slim را در چه زمانی معرفی می‌کند اما رویداد توکیو که در اواخر شهریورماه برگزار می‌شود می‌تواند فرصت بسیار مناسبی برای معرفی این دو کنسول جدید شرکت سونی باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال