معرفی دوربین جدید Podo و عکاسی با آن از طریق گوشی هوشمند

Podo دوربینی بی سیم با قابلیت چسبیدن به تمام سطوح صاف است. این دوربین جدید با استفاده از نرم افزار نصب شده بر روی گوشی هوشمند شما به عکاسی خواهد پرداخت (گوشی هوشمند همانند یک کنترل از راه دور عمل خواهد کرد). هم اکنون بجای اینکه از دست‌های خود با زاویه دید کم برای عکاسی سلفی […]

Podo دوربینی بی سیم با قابلیت چسبیدن به تمام سطوح صاف است. این دوربین جدید با استفاده از نرم افزار نصب شده بر روی گوشی هوشمند شما به عکاسی خواهد پرداخت (گوشی هوشمند همانند یک کنترل از راه دور عمل خواهد کرد). هم اکنون بجای اینکه از دست‌های خود با زاویه دید کم برای عکاسی سلفی استفاده کنید یا به کمک مونوپاد از خود عکاسی کنید، می‎توانید از قابلیت‌های این دوربین چسبنده بهره برده و آن را بر روی یک سطح صاف بچسبانید و با فشردن دکمه‌ای از روی صفحه نمایش گوشی هوشمندتان، از خود عکاسی کنید.

بزرگترین نوآوری در این دوربین، سطح صاف چسبنده پشت آن می‌باشد. هیچ نوار یا چسبی در کار نیست که در طول زمان از مقدار چسبندگی آن کم شود. در عوض به پدی خاص مجهز شده است که تعداد زیادی بادکش میکروسکوپی بر روی آن قرار دارند و به دوربین این امکان را می‌دهند که بر روی سطوح سفت و صاف به آسانی و محکم بچسبد.

hand1اگر پد پشتی دوربین، کثیف شده و چسبندگی خود را از دست دهد، می‌توان به آسانی آن را شست و این پد دوباره چسبندگی خود را بطور کامل بدست می‌آورد. همچنین آهنربایی بسیار قوی در پشت بادکش‌ها بطور مخفیانه وجود دارد که به چسبندگی دستگاه بر روی سطوح فلزی کمک بیشتری می‌کند.

درب چرخنده‌ای نیز بر روی سطح پشتی دستگاه قرار دارد و این امکان را می‌دهد که در زمان استفاده نکردن از دستگاه، از پد پشتی آن محافظ شود. همچنین به کمک این درب محافظتی و زمانی که دوربین بر سطحی خاص چسبیده است، می‌توان از زوایای مختلفی به کمک آن عکاسی کرد.

girlholdingزمانی که دوربین شما بر روی سوژه است، شما می‌توانید توسط برنامه‌ای که بر روی گوشی هوشمندتان نصب شده است و از طریق بلوتوث، آن را کنترل کنید. کادربندی تصاویر از طریق Live View در صفحه گوشی هوشمندتان انجام شده و فرمان ثبت عکس نیز توسط دکمه‌ای تعبیه شده در آن، صورت می‌گیرد. عکس‌های گرفته شده، در مدت زمان کوتاهی (چند ثانیه) به گالری گوشیتان منتقل خواهد شد و می‌توانید از آنها استفاده کنید.

processاز نظر مشخصات فنی، Podo دارای سنسوری با دقت 8 مگاپیکسل است و توانایی ضبط فیلم با رزولوشن 720p را دارد و دارای باطری قابل شارژ می‌باشد. حافظه داخلی آن برابر 4 گیگابایت بوده و دارای سنسور شتاب‌سنج داخلی است. در بالای خود دارای سنسور نورسنجی است که کار فلاش LED را نیز بازی می‌کند. همچنین مودهای double exposure و burst mode و همچنین time-lapse (!) را نیز دارد. ضبط فیلم و ساخت فایل‌های GIF را نیز باید به آنها اضافه کرد.

تیمی که در پشت صحنه‌ی طراحی و ساخت این محصول اعجاب آور قرار دارد، همان Kickstarter می‌باشد که چند ماه گذشته در کمپین اختصاصی خود در حال جمع‎آوری سرمایه برای ساخت این محصول بودند. هم اینک تعداد حامیان آنها به 1300 نفر و سرمایه آنها به 130,000 دلار رسیده است. این دوربین بطور موقت با قیمت 99 دلار در خرده فروشی‌ها عرضه خواهد شد.

با تمام این تفاسیر، بنظر شما، دوربین خارق‌العاده Podo با امکانات ویژه و ابعاد کوچک خود تا چه اندازه می‌تواند فروش داشته باشد؟!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال