پرتره‌هایی از نوزادان، اینبار در درون کیف دوربین عکاسی!

اولین بار و در سال 2014، عکاسی سوئیسی به نام الساندرو دلابلا، تصویری از فرزند تازه متولد شده خود به نام کلودیو را را به ثبت رساند و این در حالی بود که نوزاد تازه متولد شده در درون قسمت بزرگی از یک کیف دوربین خوابیده بود. او این عکس را به عنوان اولین تصویر از عضو جدید خانواده خود و […]

اولین بار و در سال 2014، عکاسی سوئیسی به نام الساندرو دلابلا، تصویری از فرزند تازه متولد شده خود به نام کلودیو را را به ثبت رساند و این در حالی بود که نوزاد تازه متولد شده در درون قسمت بزرگی از یک کیف دوربین خوابیده بود. او این عکس را به عنوان اولین تصویر از عضو جدید خانواده خود و با خوشحالی وصف ناپذیری در فضای مجازی منتشر نمود.

babybag

همچنین به دنبال این سبک جدید، عکاس خبری به نام تام پنینگتون نیز چند سال پیش عکسی را با همین مزمون منتشر نمود. این عکس در واقع تصویری بود که در انجمن‌های عکاسی یکی از وبسایت‌ها در جلوی دیدگان کاربران قرار گرفت.

babyincamerabag

همچنین در ادامه این مسیر، عکاسی دیگر به نام دریک بوش از فرزند خود با نام گریسان در همین حالت و با همین ژست عکاسی کرد. اما این بار با کمی تفاوت و ابتکار همراه بود…

grayson

این بار دریک به فرزند خود، یک کارت اختصاصی “اجازه ورود عکاسان” هدیه داده بود. البته این کارت بر روی پیراهن او نقش بسته بود.

grayson2

در ادامه و به دنبال انتشار این تصاویر در وبسایت‌های مختلف، عکاسان زیادی تمایل خود را برای عکاسی در این زمینه نشان دادند.

برای مثال، عکاسی به نام نینگ وانگ به دنبال پیروی از این سبک، تصویری را از دختر سه ماهه خود و در حالی که در یک کیف بزرگ لنز دوربین قرار داشت را برای علاقه‌مندان به این سبک، ارسال کرد.

ninwong

همچنین الساندرو دلابلا، کسی که برای اولین بار، این سبک از عکاسی از او دیده شد، عکس‌های جدیدی از پسر خود، کلودیو را پس از 8 ماه از انتشار عکس‌های  اول او در فضاهای مجازی و این بار هم در درون همان کیف و در بخشی بزرگتر را در صفحات اینترنتی منتشر کرد.

8monthslater

در ادامه، کریس مونکاس نیز این یک جفت عکس را برای ما ارسال کرد:

awning

اگر شما نیز یک عکاس بوده و در کنار آن به تازگی صاحب یک نوزاد شده‌اید، در صورت داشتن این چنین کیف بزرگی، می‌توانید نوزاد خود را در این حالت قرار داده و از آن عکاسی کنید و سپس تصاویر ثبت شده را برای ما ارسال کرده تا تصاویرتان در این پست قرار گیرد و تمامی کاربران شاهد آن باشند.

(تمامی تصاویر استفاده شده در این پست، با اجازه حقوقی عکاسان آنها، در این وبسایت قرار گرفته و تمامی حقوق آن برای عکاسان نام برده محفوظ است)

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال