آخرین فرصت های استخدام برنامه نویس در شرکت های بزرگ در ایران تلنت

دنیای مدرن امروزی تمام کسب و کارها را به سمت استفاده از کدنویسی و استخدام برنامه نویسان کاربلد سوق داده است و نمی‌توان هیچ شرکتی را بدون حضور این افراد تصور کرد. البته که مسیر شغلی روشن و همچنین آینده شغلی خوبی که برنامه نویسی دارد نیز، باعث شده است که افراد بسیاری به این […]

دنیای مدرن امروزی تمام کسب و کارها را به سمت استفاده از کدنویسی و استخدام برنامه نویسان کاربلد سوق داده است و نمی‌توان هیچ شرکتی را بدون حضور این افراد تصور کرد. البته که مسیر شغلی روشن و همچنین آینده شغلی خوبی که برنامه نویسی دارد نیز، باعث شده است که افراد بسیاری به این حرفه جذب شوند و خود را برای حضور در شرکت‌های بزرگ آماده کنند. در این میان شرکت‌های بزرگ همیشه به دنبال جذب این افراد هستند و با انتشار آگهی‌های شغلی خود به این افراد دست پیدا می‌کنند.

در حال حاضر نیز بسیاری از شرکت‌های بزرگ به دنبال برنامه نویسان حرفه‌ای و کاربلد بازار کار هستند و با انتشار آگهی استخدام برنامه نویسی، می‌خواهند این افراد را پیدا کنند. این مهم در آگهی های استخدام برنامه نویس ایران تلنت قابل مشاهده است، چرا که ایران تلنت همیشه به عنوان اولین مرجع برای شرکت‌های بزرگ و برای انتشار آگهی‌های استخدامی بوده است.

در این مقاله قصد داریم تا برخی از شرکت‌های بزرگ حال حاضر ایران که در آگهی‌های استخدامی خود آگهی استخدام برنامه نویس را منتشر کرده‌اند را، بررسی کنیم. اما قبل از اینکه سراغ معرفی این شرکت‌ها برویم، شما می‌توانید برای مشاهده آخرین فرصت های شغلی برای برنامه نویسی در ایران تلنت اینجا را کلیک کنید.

دیجی کالا

خرید آنلاین در ایران با نام دیجی کالا گره خورده است و این وب‌سایت در میان بزرگترین وبسایت‌های حال حاضر ایران به شمار می‌آید. تعداد افرادی که در این شرکت مشغول به کار هستند، روز به روز در حال افزایش است و در این میان برنامه نویسان نقش پررنگی در این کسب و کار آنلاین دارند.

دیجی کالا هم در بخش وب‌سایت خود و هم در اپلیکیشن به برنامه نویسان حرفه‌ای نیاز دارد و برای رفع این نیاز خود همیشه به دنبال بزرگ‌تر کردن تیم برنامه نویسی خود است. در حال حاضر دیجی کالا در بخش برنامه نویسی به شما نیاز دارد و شما هم می‌توانید یکی از اعضای این خانواده باشید و رویاهای خودتان را در کنار دیجی کالا بسازید. با مشاهده آگهی شغلی استخدام برنامه نویس دیجی کالا در ایران تلنت، می‌توانید اولین قدم را بردارید.

تپسی

تپسی با هدف آسان‌تر کردن سفرهای درون‌شهری برای شهروندان تهرانی کار خود را آغاز کرد و امروز به عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ شناخته می‌شود. در حال حاضر تپسی، بیش از 800 پرسنل دارد و کاربران بسیاری به صورت روزانه از اپلیکیشن آن برای سفرهای درون شهری استفاده می‌کنند. اپلیکیشن تپسی باید تیم حرفه‌ای برنامه نویسی داشته باشد تا بتواند این حجم از کاربر را راضی نگه دارد.

به همین خاطر تپسی همیشه به دنبال این است که بهترین‌ها را در این حوزه استخدام کند و بهترین مسیر شغلی را برای آنان فراهم کند. به دلیل اینکه این کسب و کار همیشه در مسیر رشد قرار دارد، امکان رشد را برای کارمندان و خصوصا برنامه نویسان خود فراهم می‌کند. برای اینکه جزئی از تیم برنامه نویسی تپسی باشید، می‌توانید به ایران تلنت مراجعه کنید و در آگهی‌های شغلی برنامه نویسی، رزومه خود را برای تپسی ارسال کنید.

کارگزاری مفید

کارگزاری مفید یکی از بزرگترین شرکت‌های ایران در حوزه مشاوره سرمایه گذاری و بورس است. اولویت اصلی این کسب و کار در ایران این است که به کاربران خود کمک کند تا با حفظ سرمایه‌شان، برای منافع بلند مدت برنامه ریزی کنند.

برنامه نویسان در این کارگزاری نقش مفیدی دارند و به همین خاطر این کسب و کار همیشه به دنبال بهترین افراد در این حوزه است. با مشاهده آگهی شغلی برنامه نویسی کارگزاری مفید در ایران تلنت، می‌توانید خود را برای کار در یک محیط حرفه‌ای و خلاق آماده کنید تا بتوانید در مسیر موفقیت شغلی نیز قدم بردارید.

های وب

شرکت های وب یا داده‌گسترعصرنوین از سال ۱۳۸۲ به‌عنوان یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات انتقال داده (PAP) آغاز به کار نموده است. در طی دوره فعالیت جدید، این شرکت توانست به‌سرعت در بازار رقابتی خدمات دسترسی به دیتا و اینترنت رشد نماید، به‌نحوی‌که با ارائه سرویس در بیش از ۵۴۳ شهر در سال ۱۳۹۵ توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به‌عنوان یکی از شرکت‌های برتر انتخاب گردد.

های وب همیشه با اتکا به تیم حرفه‌ای و کاربلد خود بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه داده است و برای اینکه بتوانید تیم خود را در حوزه برنامه نویسی گسترش دهد، آگهی شغلی خود را در ایران تلنت منتشر کرده است. برای اینکه به تیم های وب بپیوندید و به عنوان برنامه نویس در  این شرکت کار کنید، می‌توانید در ایران تلنت برای این موقعیت شغلی رزومه ارسال کنید.

آپ

شرکت آپ یا «آسان پرداخت پرشین» در اردیبهشت سال ۱۳۸۸ به عنوان شرکت ارائه‌دهنده خدمات پرداخت (PSP)، با اخذ مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تأسیس شد. آسان پرداخت یا همان آپ با استخدام افراد حرفه‌ای در حوزه‌های مختلف خصوصا حوزه IT یا فناوری اطلاعات، توانسته است در حوزه بانکداری الکترونیک و خدمت به دولت الکترونیک فعال و تاثیرگذار باشد.

در حال حاضر آسان پرداخت به دنبال بزرگ‌تر کردن خانواده‌ 2000 نفری خود است تا بتواند محیطی خلاق و پویا در جهت رسیدن به اهداف بسازد. در این میان آپ به دنبال برنامه نویسان حاذق است و شما می‌توانید با مراجعه به ایران تلنت، برای آگهی شغلی برنامه نویسی آپ اقدام کنید.

ایران تلنت

ایران ‌تلنت اولین وب سایت استخدامی ایران است که بیش از یک میلیون نفر از جامعه متخصصان و مدیران ایرانی در آن عضو هستند و از طریق آن کارجویان به شغل رویایی خود نزدیک می‌شوند و کارفرمایان نیز افراد متخصص را برای فرصت های شغلی خود پیدا می‌کنند.

ایران تلنت به عنوان کانال اصلی استخدام در بسیاری از شرکت‌های برجسته ایرانی و شرکت‌های بین المللی شناخته می‌شود. افراد متخصص و جویای کار می‌توانند با ساخت رزومه آنلاین در ایران تلنت، هم برای استخدام در شرکت‌های داخلی اقدام کنند و هم رزومه خود را برای شرکت‌های بین المللی ارسال کنند.

کارجویان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت ایران تلنت رزومه خود را به صورت آنلاین و با استانداردهای بین المللی بسازند، از جدیدترین فرصت های شغلی باخبر شوند، آنها را با توجه به توانایی خود بسنجند، با برندهای خوب ایرانی آشنا شوند و در نهایت رزومه خود را به صورت مستقیم برای مدیران شرکت‌های معتبر ارسال کنند.

برای اطلاعات بیشتر به ایران تلنت www.irantalent.com مراجعه کنید.