درباره ردیاب آنلاین خودرو چه می‌دانید؟

همین حالا که این مطلب را می ‌خوانید یک ماشین به سرقت رفته است. شاید بتوان گفت سرعت عمل سارقان با توجه به تجربیات آن‌ها و آمار بالای سرقت ‌ها نشان از ضعف سیستم‌ های امنیتی خودروهای داخلی و حتی خارجی می ‌دهد. با توجه به نقصی که در انواع مختلف دزدگیرها و سیستم های […]

همین حالا که این مطلب را می ‌خوانید یک ماشین به سرقت رفته است. شاید بتوان گفت سرعت عمل سارقان با توجه به تجربیات آن‌ها و آمار بالای سرقت ‌ها نشان از ضعف سیستم‌ های امنیتی خودروهای داخلی و حتی خارجی می ‌دهد. با توجه به نقصی که در انواع مختلف دزدگیرها و سیستم های امنیتی ماشین ها وجود دارد، ردیاب‌ ها به‌ عنوان یکی از اصلی ‌ترین و کاربردی ‌ترین سیستم ‌های ضد سرقت وارد بازار شدند. ردیاب آنلاین خودرو در حال حاضر عنوان پیشرفته ‌ترین ردیاب خودرو را به خود اختصاص داده است چون عملکردی مناسب و سریع در هنگام سرقت خودرو دارد. در این مقاله به بررسی چگونگی عملکرد و مزایای استفاده از جی پی اس آنلاین خودرو می‌پردازیم. اگر می‌ خواهید مالک یک ماشین به سرقت رفته نباشید ادامه این مقاله را حتما مطالعه کنید.

مزایای استفاده از ردیاب آنلاین خودرو،‌ تنها راهی که در هر لحظه از ماشین خود با خبر خواهید بود

با توجه به آمار بالایی که از سرقت خودرو به صورت روزانه گزارش می‌ شود، وجود یک ردیاب آنلاین در خودرو برای اطلاع رسانی درباره موقعیت جغرافیایی ماشین بسیار ضروری و کلیدی است. به بیان دیگر ردیاب آنلاین خودرو یک مکمل برای سیستم ‌های امنیتی به شمار می‌رود که با اعلام هشدار پیش از وقوع هر حادثه‌ای، مالکان خودرو را مطلع می‌ کند. وظیفه اصلی جی پی اس خودرو مشخص کردن موقعیت جغرافیایی و مکان دقیق ماشین یا هر وسیله نقلیه دیگری است. ردیاب‌ های آنلاین با استفاده از سیستم موقعیت ‌یابی یا مکان‌ یابی جهانی یا همان جی پی اس و با کمک خطوط اینترنت موقعیت دقیق خودرو را برای مالکان اصلی ارسال می‌کند.

یکی از مهم‌ ترین مزیت‌های استفاده از ردیاب آنلاین خودرو سرعت عمل این ردیاب‌ها نسبت به دزدگیرها یا ردیاب ‌های آفلاین است. ردیاب‌ های آنلاین در سریع ‌ترین زمان ممکن نزدیک شدن افراد غریبه را با استفاده از سنسورهایی با حساسیت بالا به مالک اصلی اطلاع می‌ دهند. برخی از ردیاب‌های آنلاین مجهز به دستگاه شنود هستند و صدای محیط پیرامون ماشین را نیز ضبط کرده و برای صاحب اصلی آن ارسال می ‌کنند.

ردیاب آنلاین خودرو برای چه کسانی مناسب است؟ پرفروش‌ترین ردیاب خودرو برای همه

ردیاب‌ ها در سراسر جهان به ‌عنوان ابزاری امنیتی شناخته می ‌شوند. جالب است که بدانید برای اولین بار ردیاب‌ ها توسط کشور آمریکا در جنگ جهانی مورد استفاده قرار گرفت و با توجه به نتیجه رضایت‌ بخشی که داشتند کم کم در موارد دیگری مانند کنترل و مراقبت از اشخاص مهم و سرشناس نیز به کار گرفته شدند. اما استفاده از ردیاب‌ ها به انجام عملیات‌ های امنیتی و پلیسی محدود نشد و با توجه به نحوه کارکرد و عملکرد دستگاه‌های جی پی اس وارد زندگی مردم عادی شد.

این روزها تکنولوژی GPS که ردیاب ‌ها با توجه به این فناوری کار می ‌کنند در دستگاه‌ های بسیاری از جمله گوشی‌ های تلفن همراه، ساعت‌ های هوشمند، دوربین ‌های دیجیتال و رایانه ‌ها وجود دارد و موقعیت جغرافیایی را ثبت می ‌کند و اطلاع‌رسانی‌ هایی دقیق از جمله مکان‌ یابی جغرافیایی انجام می‌ دهد. همین کاربردهای مختلف با نصب جی پی اس خودرو افزایش پیدا کرد و این روزها با ظهور ردیاب ‌ها که مجهز به تکنولوژی GPS و GPRS هستند، عموم مردم از دستگاه‌ های ردیاب برای پیشگیری از سرقت ماشین خود استفاده می کنند. این روزها ردیاب ‌ها به یکی از پرکاربردترین وسایل برای پیشگیری از سرقت اتومبیل، موتورسیکلت، اشیا گران ‌قیمت و حتی اشخاص سالمند یا کودکان شده‌اند. حتی خانواده‌ های بسیاری با کمک ردیاب‌های شخصی رفت و آمد بیماران مبتلا به آلزایمر و فراموشی را کنترل می‌کنند.

آشنایی با نحوه عملکرد جدیدترین ردیاب آنلاین

ردیاب‌ های آنلاین خودرو با استفاده از فناوری GPS، GIS و GSM کار می‌ کنند و با استفاده از خطوط اینترنت موقعیت مکانی و جغرافیایی ماشین را اطلاع می‌ دهند. سیستم های جی پی اس با دریافت اطلاعات از طریق ماهواره هایی که در ایستگاه های فضایی قرار دارند موقعیت جغرافیایی وسایل نقلیه را مخابره می کنند. عملکرد ردیاب ها پس از نصب و تکمیل دستورات پیامکی ردیاب خودرو آغاز می شود و بدون فوت وقت مالک در جریان وضعیت مکانی و جغرافیایی خودرو قرار می‌ گیرد.

درباره ردیاب آنلاین خودرو چه می‌دانید؟ | تکنا - رپورتاژ آگهیحتما سوال می پرسید دستورات پیامکی ردیاب خودرو چیست؟ به یکسری اطلاعات از جمله: کد پستی مالک، فعال سازی دستگاه شنود داخل کابین ماشین، مشاهده موقعیت مکانی با استفاده از کد دستوری، فعال کردن روشن و خاموش ماشین با پیامک، روشن کردن مجدد خودرو برای حرکت و ریست کردن دستگاه جی پی اس دستورات پیامکی خودرو گفته می شود. این امکانات بی نظیر که در جی پی اس خودرو وجود دارد هر فردی را تشوق به جایگزین کردن ردیاب های پیشرفته و آنلاین به جای دزدگیرها قدیمی و ناکارآمد می کند.

جی پی اس خودرو، جدیدترین و بهترین ردیاب خودرو برای پیشگیری از سرقت

در این مقاله درباره ردیاب آنلاین خودرو که در جهان به پیشرفته ترین ردیاب ماشین نیز معروف است صحبت کردیم و از چگونگی عملکرد و مزایای استفاده از این ابزار قوی گفتیم. به یاد داشته باشید اگر هدف شما از نصب ردیاب تامین امنیت خودرو است باید جی پی اس خودرو را از فروشگاه های مطمئن و معتمد خریداری کنید. متاسفانه سودجویان بسیاری درصدد کلاهبرداری و فروش ردیاب های جعلی و تقلبی هستند که این کار بیشتر شبیه همکاری با سارقان است.

برای خرید جدیدترین انواع ردیاب خودرو با قیمت مناسب، ضمانت پس از فروش، گارانتی و پشتیبانی آنلاین همین حالا وارد سایت جی پی اس خودرو به آدرس gpskhodro.com شوید یا با شماره تلفن 02128426383 تماس بگیرید. کارشناسان مجموعه جی پی اس خودرو آماده ارائه انواع مشاوره رایگان در زمینه نصب و خرید ردیاب ماشین به شما عزیزان در سراسر ایران هستند.