طراحی وبسایت و افزایش درآمد کسب وکار از طریق آن

هر فردی به تنهایی می تواند با طراحی سایت صاحب کسب و کار خود باشد و یا حتی احتیاجی به اجاره مغازه و یا خرید آن نداشته باشد. فروش آنلاین، کسب درآمد را برای عموم راحت کرده است. شما می توانید با طراحی یک وبسایت کار خود را معرفی کرده و در ارتباط با محصولات […]

هر فردی به تنهایی می تواند با طراحی سایت صاحب کسب و کار خود باشد و یا حتی احتیاجی به اجاره مغازه و یا خرید آن نداشته باشد. فروش آنلاین، کسب درآمد را برای عموم راحت کرده است. شما می توانید با طراحی یک وبسایت کار خود را معرفی کرده و در ارتباط با محصولات و خدماتی که ارائه می کنید بیشتر توضیح دهید.

هر فردی که صاحب کار است و استعداد و خدماتی برای ارائه دارد می تواند برای خود سایتی داشته باشد تا با معرفی خود و خدماتی که دارد مشتری و مخاطبانی را جذب کند که به دنبال سایت و خدماتی مانند آن هستند.

هر کسب و کار می تواند برای درآمد بیشتر در فضای مجازی فعالیت کرده و یک سایت برای کسب و کار خود داشته باشد و یا حتی در این فضا فروش آنلاین را شروع کند، این باعث می شود تا مشتری بیشتری جذب شود.

توجه داشته باشید که طراحی وبسایت مانند این می باشد که شما شعبه دومی از کسب و کار خود را تاسیس کرده باشید با این تفاوت که این شعبه شما محدودیت ساعتی ندارد و مشتریان می توانند در 24 ساعت از شبانه روز سایت شما و محصولاتتان را بازدید نمایند و حتی سفارشاتی را ثبت کنند.

از مزایا دیگر طراحییک وبسایت این است که شما دیگر محدودیت جغرافیایی برای مشتریان خود ندارید و می توانید از سراسر شهر و کشور مشتری داشته باشید به این صورت شما می توانید مشتری بیشتری جذب کرده و درآمد بیشتری داشته باشید.

برای اینکه کسب و کار شما معرفی شود تنها طراحی یک وبسایت کافی نیست و شما باید برای وبسایت طراحی شده کمی بیشتر در ابتدا وقت بگذارید و می توانید این کار را به شرکت تارینوتک بسپارید تا در کوتاه ترین زمان بازدید شما را به بالاترین تعداد ممکن برساند.

در طراحی یک سایت حرفه ای اصولی باید رعایت شود تا کاربر را پس از ورود جذب کند تا به صفحات دیگر وبسایت سر بزند برای این منظور طراحی سایت و سرعت و محتوا آن بسیار تاثیرگذار می باشد.

دقت داشته باشید تا محتوایی که در سایت خود قرار می دهید ضمن این که شما و محصولات و خدمات شما را معرفی می کند برای کاربر جذاب نیز باشد.

اینگونه تصور کنید که سایت شما شعبه دوم کسب و کار و مغازه شما است و شما می خواهید ویترین این مغازه را بچینید، چطور این کار را انجام می دهید؟ شما باید در ارتباط با محصولات و خدماتی که دارید زیباترین و مفیدترین محتوا ها را در سایت قرار دهید.

یک ویترین پر از محصولات زیبا همیشه برای مشتری جذاب تر از یک ویترین خالی و یا درهم است. در نتیجه بهتر است این کار را به طراحان سایت حرفه ای بسپارید ما در نارینوتک پر بازدیدترین سایت را برای شما طراحی خواهیم کرد.

نکته دیگری که در طراحی سایت باید به آن دقت شود تا بازدید سایت بالا رفته و افزایش مشتری و درآمد داشته باشید سئو سایت است که در ادامه در ارتباط با آن توضیح بیشتری خواهیم داد.

سئو سایت و افزایش درآمد

طراحی سایت به تنهایی کافی نیست اینکه شما سایتی را ساخته و در آن فعالیتی اصولی نداشته باشید موجب نمی شود تا مشتری بیشتر و درآمد بالایی را از طریق سایت جذب کنید.

شما باید سایت خود را بر پایه قواعد و اصول سئو مدیریت نمایید، سایتی پربازدید و موفق خواهد بود که در آن از قواعد و اصول سئو استفاده شده است و فعالیت آن بر پایه اصول سئو می باشد.

در اینجا شاید سوال برای شما پیش بایید که سئو چیست؟ سئو موجب می شود رتبه سایت شما در گوگل ارتقا یابد. گوگل به عنوان پرکاربردترین موتور جستجو در دنیا ، قواعد و قوانینی را مشخص کرده است که با توجه به آن ها و به کارگیری در سایت خود می توانید رتبه سایت خود را افزایش دهید.

با افزایش رتبه سایت شما در هنگام جستجو توسط کاربر جزو اولین های نتیجه جستجو خواهد آمد و این نشانه آن است که سایت شما دارای محتوا مفید و بازدید بالایی است و علاوه بر آن مورد اعتماد گوگل می باشد و این باعث می شود تا سایت شما بازدید بالاتر و در نتیجه مشتری و درآمد بالاتری را جذب کند.

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل این مزیت را دارد که شما مشتریانی از سرتاسر دنیا و نه فقط در ایران جذب نمایید و این موجب می شود تاشما افزایش درآمد چشمگیری داشته باشید.

مزایا طراحی وبسایت کسب و کار

1-بهبود و اثر بخشی تبلیغات شما

2-صرفه جویی در هزینه های چاپ تبلیغات و توزیع تبلیغ آسان

3-دسترسی آسان به مشترین جدید

4-ارائه مطالب جدید در سایت خود و جذب مشتریان و آگاهی دادن بیشتر به مشتریان

5-بهبود بهره وری بیشتر کسب و کار شما و جذب مخاطب بیشتر

6-آموزش مشتریان

7-گسترش پیدا کردن بازار فعالیت کسب و کارتان بدون محدودیت

8-افزایش اعتبار شما در بازار محلی کسب و کارتان

9-معرفی محصولات شما به فراتر از مرزهای جغرافیای محل زندگی

10-ترویج اهداف و عقاید کسب و کار شما به مشتریان

11-در حین جا به جایی شرکت و دفتر شما ، داشتن یک سایت بهترین گزینه برای حفظ مشتریان می باشد زیرا شما یا تغییر مکان شرکت باز هم می توانید در دسترس مشتریانتان باشید

12-وب سایت ابزاری عالی برای کشف کارمندان جدید می باشد

13-ایجاد یک هویت اینترنتی خوب برای کسب و کار شما یا برند سازی

14-ایجاد و تنظیم ایمیل آدرس های خود برای ارتباط مشتریان با شما

15-ایجاد ارتباط دو طرفه با مشتریان

16-تحقیقات اولیه بازار به صورت ارزان و به صرفه (مانند ایجاد نظر سنجی در سایت و ….)

17-بهبود خدمات مشتری و ایجاد رضایت بیشتر برای آنها

18-جذب پیشنهادات از طرف مشتریان

19- کسب اعتماد مشتریانتان با طراحی وبسایت

20-معرفی بیشتر کسب و کارتان

21-امکان شروع کار با سرمایه کم

22- و در آخر جذب مشتری بالا و در مقابل کسب درآمد بالا

با توجه به توضیحات و مزایا بالا شما می توانید برای داشتن درآمد بالا و جذب مشتری بیشتر خود قدمی مطمئن برداشته و به سمت پیشرفت کسب و کار خود حرکت کنید.

تارینوتک شما را در این مسیر همراهی می کند تا در کمترین زمان شاهد بالا رفتن تعداد مشتری های خود و همچنین افزایش درآمد بسیار بالا کسب و کار خود باشید.