در خرید ماشین لباسشویی چه قابلیت هایی را باید درنظر بگیریم ؟

تبلیغات انواع لوازم خانگی به ویژه ماشین‌های لباسشویی پر از اصطلاحات و ادعاهای متنوع است، که واقعا گیج‌کننده به نظر می‌رسند. چند کیلویی بخرم؟ Steam Wash یعنی چه؟ چه چیزی مهم است و کدام قابلیت فقط خاصیت تبلیغاتی دارد؟ همه این‌ها انتخاب را دشوار می‌کند، اگر می‌خواهید بدانید در خرید ماشین لباسشویی چه قابلیت‌های را […]

تبلیغات انواع لوازم خانگی به ویژه ماشین‌های لباسشویی پر از اصطلاحات و ادعاهای متنوع است، که واقعا گیج‌کننده به نظر می‌رسند. چند کیلویی بخرم؟ Steam Wash یعنی چه؟ چه چیزی مهم است و کدام قابلیت فقط خاصیت تبلیغاتی دارد؟ همه این‌ها انتخاب را دشوار می‌کند، اگر می‌خواهید بدانید در خرید ماشین لباسشویی چه قابلیت‌های را باید در نظر بگیرید و با یکی از بهترین ماشین لباسشویی‌های بازار، مناسب برای خانواده‌های متوسط و بزرگ آشنا شوید، این مطلب را مطالعه کنید.


مهم‌ترین قابلیت‌های ماشین لباسشویی

در گذشته قابلیت‌های ماشین‌های لباسشویی بسیار محدود بود و این امر کار خرید را ساده می‌کرد، بیشتر ماشین لباسشویی‌ها سفید بودند، در آن‌ها از بالا باز می‌شد و روی دستگاه یک دکمه و دو کلید عقربه مانند وجود داشت که یکی درجه حرارت و دیگری زمان شستشو را مشخص می‌کرد. برندهای موجود در بازار هم از تعداد انگشتان یک دست بیشتر نبودند، به همین دلیل ظرف مدت 1 ساعت به راحتی می‌توانستید خرید خود را انجام دهید. البته ماشین لباسشویی‌های قدیمی خالی از اشکال هم نبودند، لباس‌ها به بخش‌های مختلف داخل ماشین گیر می‌کرد و نخ کش می‌شد، یا لباس‌های مختلف به یکدیگر رنگ می‌دادند و بعد از یک‌بار شستشو از شکل می‌افتادند.

ماشین لباسشویی‌های امروزی چندین برنامه شستشوی مختلف برای انواع پارچه‌ها و رنگ‌های مختلف لباس دارند. قادر هستند لباس را با بالاترین کیفیت بشویند و در عین حال از آن به بهترین نحو محافظت کنند. شکل باز شدن در آن‌ها هم بسیار متفاوت است، برخی در از بالا، در از بالا دوقلو یا در از جلو دارند.

همچنین ماشین‌های لباسشویی در وزن و ظرفیت تفاوت‌هایی دارند که در ظرفیت 5 تا بیش از 10 کیلوگرمی عرضه می‌شوند و هر کدام برای تعداد مشخصی از اعضای خانواده مناسب هستند. تنوع مدل‌، رنگ و برندها هم بسیار بالا است و فضای رقابتی موجود باعث شده هر روز پیشرفت کنند و محصولات باکیفیت‌تری عرضه شوند.

لباسشویی سنیور دووماشین لباسشویی دوو سری سنیور از سری محصولات باظرفیت 9 کیلوگرمی است که برای خانواده‌های متوسط و بزرگ مناسب است. طراحی این ماشین‌ها به نحوی است که به راحتی می‌توانید آن را در اغلب آشپزخانه‌های ایرانی جا دهید. قابلیتSteam Wash این ماشین لباسشویی لباس‌ها را پس از شستشو در معرض بخار آب قرار می‌دهد و گرمای موجود در بخار آب باعث از بین رفتن عوامل حساسیت‌زا و ضد عفونی کردن لباس‌ها می‌شود. همچنین بخار آب الیاف لباس را نرم کرده و از چروک شدن بیش از اندازه آن پیشگیری می‌کند، به این ترتیب لباس‌ها پاکسازی شده، کیفیت اولیه خود را حفظ می‌کنند و برای بدن حساس کودکان و سایر اعضای خانواده مناسب هستند.


جدول معرفی مهم‌ترین ویژگی‌ها و قابلیت‌های ماشین لباسشویی

اگر قصد خرید یک ماشین لباسشویی مناسب برای خانواده خود را دارید جدول زیر به شما کمک می‌کند با انواع اصطلاحات مرتبط با قابلیت‌های مختلف یک ماشین لباسشویی‌، مفهوم و کاربرد آن‌ها آشنا شوید و سپس تصمیم بگیرید که کدامیک برای شما مناسب‌تر هستند و به کدام نیازی ندارید. ماشین لباسشویی مدل Senior دوو یکی از مدل‌های موجود در بازار است که با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا کلیه قابلیت‌های مورد نیاز یک خانواده ایرانی را فراهم کرده است.

فضای یک خانه با یک خانواده متوسط 4 نفره به حدی پر سر و صدا است که دیگر جایی برای شلوغی و صدای حاصل از لوازم خانگی باقی نمی‌ماند، قابلیت MEMS Sensor که تکنولوژی هوشمند کاهش لرزش و صدا است، به شما این امکان را می‌دهد که در ساعت‌های مختلف شبانه‌روز و با حداقل سر و صدا کار شستشوی لباس خود را انجام دهید و میزان لرزش ماشین لباسشویی را با تنظیم لباس‌های درون دیگ به حداقل می‌رساند.

با توجه به اینکه ماشین لباسشویی جزء لوازم برقی بزرگ محسوب می‌شود و بلندمدت از آن استفاده می‌شود، باید از فروشگاه‌های معتبر و از برندهایی خریداری کنید که خدمات پس از فروش سریع و واقعی دارند و لوازم جانبی آن‌ها به راحتی در سراسر بازار موجود هستند.


نام قابلیت

مفهوم

کاربرد

Steam Wash
شستشو همراه با بخار کاهش چروک لباس حین شستشو، ضد حساسیت و ضد عفونی کننده

NIGHT WASH
شستشوی بی‌صدا امکان شستشو با حداقل صدا بویژه برای ساعات پایانی روز

QUICK 14
شستشوی سریع شستشوی تمیز لباس در 14 دقیقه

Add Item
افزودن لباس حین شستشو برای مواقعی که فراموش کرده‌اید لباسی را داخل ماشین بریزید

MEMS Sensor
تکنولوژی هوشمند کاهش لرزش و صدا از بین بردن لرزش‌های غیر طبیعی ناشی از بالانس نبودن لباس‌ها

Display
نمایشگر به کمک نمایشگر می‌توانید وضعیت شستشو را کنترل کنید

Energy Label
برچسب انرژی میزان مصرف برق و آب و همچنین سروصدای دستگاه مشخص می‌کند

child lock
قفل کودک مانع تغییر تنظیمات دستگاه در حین کار توسط کودکان کنجکاو

Load Capacity
ظرفیت بیشترین باری که ماشین می‌تواند تحمل کند.

فرقی نمی‌کند شما شاغل یا خانه‌دار باشید یک خانواده کار و مسئولیت‌های زیادی با خود به همراه می‌آورد که اهمیت مدیریت زمان را بیش از پیش می‌سازد، ماشین لباسشویی‌های سنیور که وارد بازار ایران شده دارای قابلیت QUICK 14 یا شستشوی سریع است و به شما این امکان را می‌دهد که در 14 دقیقه لباس‌های خود را با بالاترین کیفیت بشویید و سپس به کارهای مهم دیگر مثل رسیدگی به امور تربیتی و آموزشی فرزندان خود بپردازید.

ماشین‌های قدیمی که این قابلیت را نداشتند، وقت افراد را به میزان قابل توجهی می‌گرفتند و انجام کارهای روزمره با محدودیت‌هایی همراه می‌شد.

با پیشرفت تکنولوژی دیگ یا درام ماشین لباسشویی‌ها به شکل الماسی طراحی شدند که دوو در لباسشویی سنیور پا را یک قدم فراتر گذاشته و شکل زمردی به دیگ شستشو داده تا لطافت لباس‌ها بیش از پیش حفظ شود و از نخ کش شدن آنها جلوگیری شود. ماشین لباسشویی شرکت دوو مدل سنیور دارای برچسب انرژی (-60%) A+++ که دارای کمترین میزان مصرف انرژی است و با قابلیت گردش 1400 دور در دقیقه لباس‌های کودکان و سایر اعضای خانواده را به بهترین نحو آبگیری می‌کند. اگر به دنبال یک ماشین لباسشویی باکیفیت و عمر طولانی برای خانواده خود هستید این مدل از محصولات دوو برای شما یک گزینه مناسب است.

ماشین لباسشویی سری سنیور Senior دوو هم اکنون در فروشگاه‌های معتبر لوازم خانگی سراسر کشور و سایت دوو به آدرس Daewoo.ir به فروش می‌رسد و شما به راحتی می‌توانید آن را با کیفیت بالا، گارانتی و خدمات پس از فروش واقعی خریداری کنید. این ماشین لباسشویی در رنگ‌های سفید، نقره‌ای، تیتانیوم تولید شده تا بسته به دکوراسیون و فضای داخلی منزل بتوانید رنگ مناسب را برای خود انتخاب کنید. اگر قصد خرید دارید همین الان می‌توانید با یک جستجوی ساده قابلیت‌های مختلف آن را با مدل‌های دیگر سایر برندها مقایسه کنید و پس از بررسی قیمت و اطلاع از امکانات مناسب، آن را خریداری کنید.