کل اخبار 18505 اخبار امروز : 0
  • برابر با : Friday - 29 - March - 2024
  • ساعت :
    nipoto

    خرید پنل اس ام اس در تهران

    احتمالا نام سامانه پیامکی یا پنل اس ام اس به گوشتان خورده است اما شاید کمتر کسی باشد که بصورت کامل موارد استفاده از پنل پیامکی را بداند. از پنل اس ام اس علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی یا اطلاع رسانی، در وبسرویس ها نیز میتوان استفاده کرد. هر کسب و کاری، برای افزایش میزان […]

    احتمالا نام سامانه پیامکی یا پنل اس ام اس به گوشتان خورده است اما شاید کمتر کسی باشد که بصورت کامل موارد استفاده از پنل پیامکی را بداند. از پنل اس ام اس علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی یا اطلاع رسانی، در وبسرویس ها نیز میتوان استفاده کرد. هر کسب و کاری، برای افزایش میزان فروش خود نیازمند به مشتری میباشد بنابراین برای حفظ و جذب مشتریان باید با آنان تعامل کرد که پنل اس ام اس مکث این امکان را برای شهروندان تهرانی با امکانات ویژه فراهم کرده است.
    با خرید پنل اس ام اس در تهران و استفاده از آن می توانید به شماره های مختلف در دیگر شهرهای استان تهران دست یابید، ارسال پیام کوتاه داشته باشید و یا از سایر امکانات پنل پیامک برای تهران استفاده نمایید. شماره های فعال مناطق مختلف شهر تهران در سامانه پیامک موجود می باشند که شما می توانید به راحتی به مناطق هدف خود در این شهر پیامک ارسال کنید و یا حتی به سایر استان ها و شهرستان های کشور هم ارسال کنید

    سامانه اس ام اس شهر تهران، امکانات مختلفی را در اختیار شما قرار میدهد که در ابتدا میخواهم به گوشه ای از این امکانات اشاره کنم، با ما همراه باشید…

    امکانات پنل اس ام اس تهران

    شما هم قصد تبلیغات کسب و کار خود را دارید و نمیدانید بهترین روش تبلیغاتی کدامند؟ آیا هزینه در تبلیغات مهم است؟ فکر میکنید چند درصد بتوانید از تبلیغات تان بازخورد بگیرید؟! پاسخ تمامی این سوال ها هدفمندی در ارسال پیامک میباشد. اما چگونه میتوان هدفمند پیامک ارسال کرد؟ اولین قدم انجام تبلیغاتی پیامکی هدفمند، خرید پنل اس ام اس مناسب و هدفمند است که ما سامانه پیام کوتاه مکث را پیشنهاد میکنیم.

    با این امکانات پنل اس ام اس تهران میتوانید خیلی آسان پیامک تبلیغاتی خود را هدفمند کنید!

    • ارسال پیامک به بانک مشاغل مختلف در پنل اس ام اس تهران

    ارسال پیامک به بانک مشاغل مختلف در پنل اس ام اس تهرانآیا کسب و کارتان به گونه ای است که نیازمند به ارتباط و تعامل با دیگر کسب و کارها هستید؟ این گزینه طلایی برای شماست! مکث اس ام اس بانک شماره تلفن مشاغل مختلف تهران را در اختیار شما قرار میدهد تا بتوانید هدفمند بازاریابی کنید. اجازه بدهید با مثالی برایتان شفاف سازی کنیم؛ فرض کنید شما تولید کننده لوازم پزشکی هستید. قاعدتا پیامک تبلیغاتی شما برای صنف معلمان یا مهندسین ساختمان کاربردی نخواهد داشت! بنابراین شما باید به فروشندگان لوازم پزشکی یا پزشکان پیامک ارسال کنید!

    • ارسال پیامک منطقه ای با پنل اس ام اس تهران

    صاحب فروشگاه مواد غذایی یا لباس هستید؟ فکر میکنید چند درصد از ساکنین آن منطقه مشتریان شما هستند؟ با یک تخفیف داغ میتوانید مشتریان بیشتری جذب کنید چرا که بازار هدف شما همان منطقه ای هست که در آنجا فعالیت دارید!

    مشتریان بسیاری از کسب و کارها را همان افراد ساکن در نزدیکی محل کارشان تشکیل می دهند. در پنل پیامک مکث شما میتوانید با استفاده از ارسال پیامک منطقه ای، به افراد و ساکنین منطقه مورد نظر خود پیامک ارسال کنید. تنها کافیست کد پستی محل مورد نظر خود را در سامانه وارد کنید تا شماره های موجود و ثبت شده در آن منطقه را برایتان لیست کند! برای کدپستی محلات نیز مکث اس ام اس نقشه کدپستی تمام محلات تهران را در اختیارتان خواهد گذاشت.

    • ارسال SMS با تفکیک سن و جنسیت در پنل اس ام اس تهران

    تصور کنید که قصد دارید جهت تبلیغ سالن آرایشی خود به مشتریان 40 درصد تخفیف فیبروز ابرو دهید. این متن پیامک برای آقایان جذابیتی ندارد بنابراین بازار هدف بانوان تهرانی است! شما با استفاده از ارسال سن و جنسیت میتوانید صرفا به بانوان آن هم در رده سنی خاص پیامک تبلیغاتی ارسال کنید و از آقایان چشم پوشی کنید!

    ارسال SMS با تفکیک سن و جنسیت در پنل اس ام اس تهرانکسب و کارهایی نظیر فروشگاه لوازم آرایشی، فروشندگان پوشاک، آموزشگاه ها و… وجود دارند که بازار هدف آنها تنها در یک رده سنی و یا جنسیت خاص متمرکز شده است. در واقع پنل اس ام اس تهران به شما این امکان را میدهد تا با استفاده از بانک شماره تلفن تفکیک سن و جنسیت، براحتی ارسال های خود را انجام دهید و هزینه های پیامک تبلیغاتی خود را برای افرادی که بازار هدف شما نیستند هدر ندهید.

    گمان کنم تا به اینجای مقاله حداقل با چند امکان پنل پیامک تهران آشنا شدید! همانطور که این روش تبلیغاتی را با روش های تبلیغاتی دیگر مقایسه کردیم، پیامک باصرفه ترین و سریع ترین راه برای تعامل با مشتریان است و تعامل با مشتری کلید موفقیت در کسب و کار میباشد. در ادامه بیشتر با ما همراه باشید تاشما را با دیگر امکانات سامانه پیامک مکث آشنا کنیم…

    با خرید پنل اس ام اس مکس در تهران، شما نیازی به تهیه دستگاهی سخت افزاری برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی ندارید و این امکان برای شما به وجود می آید تا بتوانید به صورت کامل مدیریت حساب کاربری خود را در اختیار داشته باشید. بعلاوه سامانه پیامک تهران این امکان را در اختیار شما قرار میدهد تا بتوانید گزارشی کامل از وضعیت ارسال پیامک های خود بگیرید. تعجب نکنید تمامی این امکانات را پنل اس ام اس تهران برای شما فراهم میکند تا بدون نیاز به نصب یا فعالسازی دستگاه سخت افزاری پیامک تبلیغاتی در سطح شهر تهران انجام دهید و پنل درواقع یک دسترسی تحت وب است.

    ثبت نام پنل پیامک  تهران

    سامانه پیامک تهران این امکان را برای شما فراهم می کند که به بانک شماره های موبایل فعال تهران دسترسی داشته باشید.کافیست برای ثبت نام پنل پیامک تهران وارد وبسسایت مکث اس ام اس شوید. این بانک شماره تلفن در گروه های مختلفی دسته بندی شده است تا کاربر سامانه پیامک تهران بتواند به راحتی و بصورت هدفمند و برنامه ریزی شده پیامک ارسال کند. این شماره ها بر اساس

    • رده سنی و جنسیت
    • بانک مشاغل و اصناف
    • ارسال بر اساس پیش شماره موبایل
    • ارسال منطقه ای
    • ارسال از طریق کد پستی
    • ارسال از طریق نقشه گوگل
    • و…

    تقسیم بندی شده اند. ضمنا تمامی این بانک شماره موبایل بصورت رایگان تحت سامانه پیام کوتاه در اختیار شما قرار خواهد گرفت!
    یکی دیگر از امکانات بانک شماره مشاغل و اصناف اینست که شماره های هر صنف به صورت تفکیک شده و بروز جمع آوری شده است و شما میتوانید به راحتی به صنف مورد نظر خود پیامک تبلیغاتی هدفمند ارسال کنید.

    خطوط ارسال پیامک تبلیغاتی پنل اس ام اس تهران

    پنل اس ام اس مکس در تهران دارای شماره اختصاصی ارسال پیامک می باشد و مشترکین میتوانند علاوه بر ارسال پیام کوتاه، دریافت نیز داشته باشند. به این معنا که شماره مذکور برای ارسال و دریافت پیامک، تنها در اختیار یک مشترک است.

    مکث اس ام اس در این راستا 3 خط اختصاصی به صورت رایگان در اختیار کابران قرار میدهد. اما صبر کنید…! فقط این نیست؛

    • 2 خط خدماتی عمومی رایگان جهت ارسال پیامک های صرفا اطلاع رسانی (حتی به بلک لیست)
    • خط اختصاصی رایگان جهت ارسال و دریافت پیامک
    • ارسال پیامک انبوه سیمکارتی با قابلیت ارسال به بلک لیست

    ارسال پیامک انبوه و تبلیغاتی در شهر تهران

    مهمترین ویژگی سامانه اس ام اس ارسال پیامک تبلیغاتی و انبوه برای شهر تهران می باشد. هماطور که می دانید یکی از مزایای تبلیغات پیامکی خوانده شدن تقریبا 100٪ این نوع تبلیغات می باشد. اگر بخواهم با زبانی دیگر از مزایای تبلیغات پیامکی برایتان بگویم؛ مدیریت کامل تبلیغات، نداشتن هزینه توزیع و عدم وابستگی به شرایط آب و هوایی از دیگر ویژگی های ارسال پیامک تبلیغاتی محسوب می شود.

    امروزه دیگر کمتر کسی را میتوانید پیدا کنید که به تلفن همراه دسترسی نداشته باشد! طبق آمار و ارقام پیامک تبلیغاتی، میزان خوانده شدن و دیده شدن پیامک شما نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی بالاتر است چرا که شما به صورت مستقیم با مشتری خود در ارتباط هستید.

    نمایندگی پنل پیامک در تهران

    برای تهیه پنل اس ام اس در شهر تهران باید از نمایندگی اصلی در تهران اقدام کنید تا هم قیمت مناسب خرید پنل و هم تعرفه کم ارسال را داشته باشید و از امکانات کامل پنل اس ام اس تهران بهره مند شوید. توجه کنید که نمایندگی پنل پیامک در تهران در واقع سامانه پیامک مکث میباشد برای تهیه به وبسایت رسمی مکث اس ام اس مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 02191300036 تا بگیرید.

    خبرهای مرتبط

    ردیابی گوشی خاموش از طریق شماره سریال
    اسفند ۲۸, ۱۴۰۲
    آگهی کسب و کارها

    ردیابی گوشی خاموش از طریق شماره سریال

    چگونه می‌توانیم گوشی خود را که گم شده یا دزدیده شده است، ردیابی کنیم؟ این یکی از رایج‌ترین سوالاتی است که برای اکثر کاربران مطرح می‌شود و در پاسخ باید بگوئیم روش‌های متعددی برای این کار وجود دارد. از جمله ساده‌ترین آن‌ها، استفاده از قابلیت ردیابی است که به صورت خودکار در تلفن‌های هوشمند اندروید […]

    بازاریابی پیامکی ابزاری قدرتمند در دنیای دیجیتال
    اسفند ۲۰, ۱۴۰۲
    آگهی کسب و کارها

    بازاریابی پیامکی ابزاری قدرتمند در دنیای دیجیتال

    در دنیای امروز که رقابت در کسب و کارها به شدت بالا رفته است، استفاده از ابزارهای نوین بازاریابی برای جذب و حفظ مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است. ثبت نام سامانه پیامکی بهین پیام به عنوان اولین گام در زمینه بازاریابی پیامکی، به دلیل مزایای متعددی که دارد، جایگاه ویژه ای در دیجیتال مارکتینگ […]

    چگونه با بازاریابی پیامکی فروش را افزایش دهیم؟
    آذر ۱۸, ۱۴۰۲
    آگهی کسب و کارها

    چگونه با بازاریابی پیامکی فروش را افزایش دهیم؟

    امروزه استفاه از موبایل نسبت به دیگر وسیله های ارتباطی بیشتر است و بهترین وسیله برای دسترسی راحت به دیگران است. اگر شما هم می خواهید برای کسب و کارهای خود چه بزرگ و کوچک به افزایش فروش و سودآوری برسید باید بهترین و آسان ترین راه را برای دسترسی به مشتریان و مخاطبان انتخاب […]

    چگونه آدرس اینستاگرام کسب و کارمان را برای مشتری‌ ها بفرستیم؟
    خرداد ۲۷, ۱۴۰۲
    محتوای تبلیغاتی

    چگونه آدرس اینستاگرام کسب و کارمان را برای مشتری‌ ها بفرستیم؟

    یکی از روش‌های افزایش تعداد دنبال کنندگان در حساب اینستاگرام کسب و کارتان این است که آدرس پیج را از طریق پیامک برای مشتریان فعلی و مخاطبان هدف خود ارسال کنید.

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.