کسب و کارها

تفاوت آبمیوه‌گیری با آب مرکبات‌ گیری؛ و نوشیدنی‌هایی که میشه با هر کدام درست کرد!

افراد بسیار زیادی وجود دارند که در روز علاقه به نوشیدن انواع آب سبزیجات و میوه‌های مختلف را دارند. انجام دادن این مورد یکی از بهترین روش‌هایی در زندگی هر فرد به حساب می‌آید که علاوه‌بر سلامتی بدن آن‌ها می‌تواند مقاومت بدن را نیز در برابر بسیاری از بیماری‌ها محافظت کند. همین امر سبب شده […]

افراد بسیار زیادی وجود دارند که در روز علاقه به نوشیدن انواع آب سبزیجات و میوههای مختلف را دارند. انجام دادن این مورد یکی از بهترین روش‌هایی در زندگی هر فرد به حساب می‌آید که علاوه‌بر سلامتی بدن آن‌ها می‌تواند مقاومت بدن را نیز در برابر بسیاری از بیماری‌ها محافظت کند. همین امر سبب شده است که این دسته از افراد در تلاش باشند که بتوانند در کمترین زمان ممکن با راحت‌ترین دستگاه‌ها انواع آب سبزیجات و میوه‌ها را برای خود بگیرند. به خاطر همین موضوع به سراغ دستگاه‌های آبمیوه ‌گیری و آب مرکبات‌ گیری می‌روند.

آبمیوه گیری بوشاما آیا تا به حال این موضوع به ذهن شما خطور کرده است که در مورد تفاوت آبمیوه‌ گیری با آب مرکبات‌ گیری اطلاعاتی کسب کنید که در هنگام خرید با مشکل مواجه نشوید؟ قطعاً این دو نوع دستگاه همانند محصولات دیگر لوازم آشپزخانه تفاوت‌های اساسی با یکدیگر دارند به عنوان مثال می‌توان یکی از عمده‌ترین تفاوت‌ها را در موضوعات قیمت این محصولات به حساب آورد و همانطور که می‌دانید با روند علم و تکنولوژی قیمت‌های متفاوتی روی محصولات قرار داده‌اند و حتماً قیمت چای ساز بوش با دیگر محصولات آبمیوه‌گیری این برند متفاوت خواهد بود.

آیا می‌توان قبل از خرید تفاوت آبمیوه‌گیری با آب مرکبات‌ گیری را دانست؟

همانطور که گفتیم از آنجایی که افراد بسیار زیادی علاقه‌ای به درست کردن نوشیدنی‌های طبیعی در روز دارند ممکن است این سوال برای آن‌ها پیش بیاید که آبمیوه‌ گیری بخرند یا آب مرکبات‌ گیری؟ قطعاً برای این دسته از افراد هیچ چیز به اندازه خوردن یک لیوان نوشیدنی طبیعی در اول صبح نمی‌تواند آن‌ها را شاد و پر انرژی کند. برای همین اقدام به خرید این محصولات می‌کنند اما از آنجایی که مدل‌های مختلف زیادی از این دو محصول در بازار وجود دارد باید گزینه‌های موجود را کاملا بررسی کرده که از تفاوت‌ها و ویژگی‌های آن‌ها غافل نشوید.

 جالب است بدانید که هم دستگاه‌های آبمیوه‌ گیری و هم آب مرکبات‌ گیری می‌توانند آب میوه را با کیفیت بسیار بالایی برای شما تولید کنند و قطعا با مخلوط‌ کن‌ها تفاوت زیادی دارند و قیمت مخلوط کن بوش نیز نسبت به این محصولات متمایز است. در نتیجه سوالی که پیش می‌آید این است حاضرید کدام یک از این دو محصول را برای آشپزخانه خود خریداری کنید؟ رسیدن به پاسخ آن به این موضوع بستگی دارد که شما قصد انجام چه کاری را دارید؟ اگر بتوانید به این سوال پاسخ دهید، قطعاً راه کمتری را برای خرید این دستگاه‌ها طی خواهید کرد در نتیجه باید گفت اگر بتوانید ویژگی‌های هر یک از این محصولات را به طور جداگانه بررسی کنید، قطعا تفاوت‌های آن‌ها را نیز متوجه خواهید شد.

مخلوط کن بوشهمانطور که گفتیم دستگاه‌های آبمیوه‌ گیری با آب مرکبات‌ گیری تفاوت‌های بسیار زیادی را شامل می‌شوند که اکثر افراد تصور می‌کنند این دو دستگاه عملکرد یکسان و شبیه بهم را از خود به نمایش می‌گذارند. اما بهتر است در مورد این محصول اطلاعات خود را کامل کنید زیرا باید گفت که تفاوت آبمیوه‌ گیری با آب مرکبات‌ گیری شاید کمتر از انگشتان دست برسد اما همین چند تفاوت اندک سبب متمایز شدن این محصول شده است. درسته که تفاوت‌هایی را روی این محصولات مشاهده خواهید کرد، اما بهتر است کمی این دو دستگاه را زیر ذره‌‌بین برده و با جزئیات آن‌ها آگاهی پیدا کنید‌.

دستگاه آب مرکبات‌ گیری چه ویژگی‌هایی دارد؟

همانطور که گفتیم دستگاه آب مرکبات‌ گیری یک محصولی است که به طور خاص تنها آب مرکبات مانند لیمو، لیمو ترش، پرتقال، گریپ فروت، نارنج و دیگر میوه‌ها را می‌توانید به واسطه این دستگاه بگیرید. این محصول یکی از دستگاه‌های فوق‌العاده برند بوش برای آن دسته از افرادی به حساب می‌آید که علاقه دارند حداقل یک بار در روز آب پرتقال تازه میل کنند اما باید به این موضوع اشاره کرد که نمی‌توانید آب دیگر میوه‌ها و سبزیجات را از این محصول بدست آورید. جالب است بدانید که کمپانی بوش دو نوع از این دستگاه را روانه بازار کرده است که در مدل‌های برقی و دستی شاهد آن خواهید بود. در مدل برقی دیگر نیازی به فعالیت بدنی نخواهید داشت و تنها کافیست دستگاه آب مرکبات‌ گیری خود را به برق زده و با سرعتی که دارد آب مرکبات خود را به دست آورد.

قطعا هر محصولی که به واسطه موتور و برق کار می‌کند می‌تواند مدت زمان کمی را از شما گیرد. در مرکبات‌ گیری‌های دستی آبمیوه‌هایی خوش‌طعم و تمیزی را به دست خواهید آورد زیرا در این شرایط بدون ایجاد فشارهای زیادی مواد تلخ موجود روی پوست میوه‌ها به درون آب مرکبات‌ گیری شما وارد نمی‌شود. تا اینجای کار در مورد دستگاه آب مرکبات‌ گیری به شما گفتیم اما باید در مورد تفاوت آبمیوه‌گیری با آب مرکبات‌ گیری نیز اطلاعاتی کسب کنید.

ویژگی‌های منحصر به فرد دستگاه آبمیوه‌گیری

یکی دیگر از دستگاه‌هایی که می‌توان به واسطه آن‌ها آب انواع مواد خوراکی را استخراج کنید دستگاه‌های آب میوه‌گیری به حساب می‌آید که شما با استفاده از این محصول می‌توانید آب انواع میوه‌ها، مرکبا، سبزیجات و دیگر مواد را تهیه کرده و با آرامش خیال و طبیعی بودن این مواد آن‌ها را میل کنید

آب مرکبات گیری بوش شاید با استفاده از این محصول مدت زمان طولانی‌تری را سپری کنید اما بهتر است بدانید که با استفاده از آن می‌توانید محصولی طعم‌دار و مغذی‌تری را به دست آورید. تنها کافیست دستگاه مورد نظر خود را به برق زده و انواع میوه‌ها را پوست کنده یا با پوست درون این محصول انداخته و سپس آب میوه تمام مواد قرار داده شده در این دستگاه را بدست آورید. 

تفاوت آبمیوه‌ گیری با آب مرکبات‌ گیری

تا به الان در مورد ویژگی‌های این دستگاه اعلام کردیم و اکنون باید گفت که می‌توانید برخی تفاوت‌های اصلی میان این دو دستگاه را متوجه شوید. اما با این حال بهتر است یکی از اصلی‌ترین مواردی که سبب تفاوت آبمیوه ‌گیری با آب مرکبات‌ گیری می‌شود را به شما بگویم. این تفاوت شامل ساختار و طراحی این دستگاه‌ها به حساب می‌آید و اگر کمی دقت داشته باشید، متوجه می‌شوید که دستگاه آبمیوه‌ گیری با تیغه‌هایی همراه است که شما می‌توانید عمل آبگیری را انجام دهید اما در دستگاه‌های مرکبات‌ گیری این ویژگی وجود ندارد و تنها با فشار می‌توانید آب مرکبات را به دست آورید. جالب است بدانید که دستگاه آب مرکبات‌ گیری فقط می تواند آب انواع میوه ها و مرکبات را برای شما آماده کند. 

از آنجایی که تنها می‌توانید میوه‌هایی مانند لیمو پرتقال و دیگر مرکبات را از دستگاه مرکبات‌ گیری بگیرید، نمی‌توانید آب دیگر میوه‌ها را بدست آورید. اما دستگاه‌های آب مرکبات‌ گیری کاملا متفاوت نسبت به این محصولات عمل می‌کند و شما می‌توانید انواع آب سبزیجات و همچنین آب میوه‌های مختلف را از این محصولات شاهد باشید.

تفاوت دیگر مربوط به قیمت این محصولات است و با توجه به ویژگی‌های هر یک از آن‌ها شاهد تفاوت قیمت‌هایی نیز خواهید بود. قیمت آبمیوه گیری بوش نیز نسبت به مرکبات‌ گیری متفاوت است و در مدل‌های پیشرفته با قیمت بالاتری مواجه خواهید شد.

نتیجه‌گیری

مدل‌ها و طرح‌های زیادی از دستگاه‌های آبمیوه گیری و مرکبات‌ گیری در بازار وجود دارد برای همین اگر اطلاعات کافی را نداشته باشید، ممکن است شما را به سردرگمی دعوت کند! کسب اطلاعات در مورد تفاوت آبمیوه گیری با آب مرکبات گیری موضوعی است که می‌تواند به شما در این مسیر کمک کرده و بدون داشتن دغدغه‌ای نسبت به خرید محصول مورد نظر خود اقدام کنید.