کسب و کارها

استفاده از ردیاب خودرو چه مزایایی برای رانندگان دارد؟

خرید جی پی اس خودرو در سال‌های اخیر مورد توجه بیشتر رانندگان و مالکان ماشین قرار گرفته است. دلیل این توجه را می‌توان در گرو مزایا و قابلیت‌های متعدد این دستگاه هوشمند دانست. امروزه ردیاب ها می‌توانند امنیت لازم را برای خودروها فراهم آورده و مالکان را آسوده خاطر کنند.  اگر شما نیز خودرویی دارید […]

خرید جی پی اس خودرو در سال‌های اخیر مورد توجه بیشتر رانندگان و مالکان ماشین قرار گرفته است. دلیل این توجه را می‌توان در گرو مزایا و قابلیت‌های متعدد این دستگاه هوشمند دانست. امروزه ردیاب ها می‌توانند امنیت لازم را برای خودروها فراهم آورده و مالکان را آسوده خاطر کنند. 

اگر شما نیز خودرویی دارید که در پی تجهیز آن به سیستم‌های امنیتی هستید، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را مطالعه نمایید. زیرا در این مطلب با مزایا خرید جی پی اس خودرو آشنا خواهید شد. 

چرا ردیاب خودرو بخریم؟

پیش از هر صحبتی بهتر است کمی با ردیاب خودرو و کاربردهای آن آشنا شویم. 

در گذشته افراد برای حفظ ایمنی وسایل نقلیه خود از دزدگیر کمک می‌گرفتند. اما تجربه نشان داد که این سیستم‌ها کارایی لازم را نداشته و در مواقع لزوم نمی‌توانند موثر واقع شوند. در واقع وجود صداهای مشابه برای دزدگیرها منجر به بی‌توجهی رانندگان نسبت به آژیر آن شد. تا جایی‌که با شنیدن صدای هشدار دستگاه هیچ اقدامی انجام نمی‌دادند. به همین سبب سارقان به راحتی اقدام به دزدیدن ماشین‌های مختلف می‌کردند. این اتفاقات در کنار پیشرفت تکنولوژی موجب روی کار آمدن جی پی اس خودرو شد. این دستگاه‌ها قادر به ارسال هشدار خصوصی بوده و در صورت نفوذ غیرقانونی به ماشین، مالک را مطلع می‌کنند. علاوه بر این کارایی آن‌ها حتی پس از سرقت نیز ادامه دارد. زیرا ردیاب می‌تواند با مشخص نمودن محل خودرو روی نقشه، امکان یافتن و پس گرفتن آن را فراهم آورد. 

تا اینجا کمی با کاربردهای ردیاب خودرو آشنا شدیم و دو دلیل عمده برای خرید آن عنوان کردیم. در ادامه نیز به معرفی برترین مزایای GPS می‌پردازیم.

خرید جی پی اس خودرو چه مزیت‌هایی دارد؟

پیشرفت فناوری در سال‌های اخیر با هدف ایجاد رفاه و امنیت بیشتر برای انسان‌ها صورت گرفته است. یکی از دستگاه‌هایی که در این راستا طراحی شده، جی پی اس خودرو است. برای شناخت بهتر این سیستم تا انتهای این مقاله همراه ما بوده و با مزیت‌های خرید آن آشنا شوید:

1- ایجاد امنیت برای وسایل نقلیه

یکی از مسائلی که بشر از ابتدا با آن درگیر بوده است، حفظ امنیت خود و سرمایه‌هایش بوده است. از این جهت می‌کوشیده محصولاتی بسازد تا در نهایت آسایش و امنیت را برایش ایجاد کنند. جی پی اس یکی از این محصولات است که در سال‌های اخیر با هدف تامین ایمنی خودروها طراحی و تولید شده است. 

مهم‌ترین قابلیت یک ردیاب ماشین، توانایی آن در ایجاد امنیت است. به طوری که با نصب و راه‌اندازی آن، دیگر نگرانی برای رانندگان مفهومی ندارد. آن‌ها می‌توانند به راحتی خودرویشان را در هر مکانی که دوست دارند، پارک نموده و از راه دور بر آن نظارت کنند. 

2- ابعاد کوچک و قابلیت مخفی شدن ردیاب ماشین 

ردیاب ماشین دارای ابعاد کوچکی است که قابلیت مخفی شدن را به آن می‌بخشد. طوری که تنها مالک از وجود آن اطلاع داشته و دیگر افراد نتوانند نشانی از وجود GPS در خودرو بیابند. این دستگاه‌ها بنابر نوع کاربری و نیاز مالکان خودروها، مدل‌های مختلفی از جمله سیمی، آهنربایی و … دارند. هر یک از این مدل‌ها بسته به ساختارشان، امکان نصب در محل‌های خاصی از ماشین را دارند. 

3- خاموش کردن خودرو از راه دور 

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب توجه جی پی اس، امکان خاموش کردن خودرو از راه دور است. این قابلیت به رانندگان کمک می‌کند تا در زمان بروز سرقت، خودرویشان را از راه دور خاموش کنند. سپس درب‌ها را قفل کرده و سارق را درون ماشین زندانی کنند. البته باید بدانید که این ویژگی تنها در ردیاب‌های پیشرفته و مجهز به رله قطع کن وجود دارد. 

4- امکان کنترل از راه دور خودرو

برخی از رانندگان، پس از پارک کردن خودرویشان، بارها درب‌های آن را چک می‌کنند. آن‌ها همواره نگران باز ماندن درب‌ها و یا امن نبودن جای پارک ماشینشان هستند. ردیاب خودرو این امکان را به رانندگان می‌دهد تا از راه دور بر خودرو کنترل و نظارت داشته باشند. این قابلیت از طریق برنامه ردیاب خودرو در اختیار مالکان قرار می‌گیرد. طوری که می‌توانند در هر لحظه و از هر نقطه‌ای، وضعیت ماشین از جمله باز و بسته بودن درب‌ها را بررسی کنند. 

5- سامان دادن به فعالیت‌های ناوگانی

ردیاب‌ها در دنیای امروز به یکی از تجهیزات مهم و ضروری در ناوگان‌های حمل و نقل تبدیل شده‌اند. دلیل این امر توانایی نظم و سامان دادن به فعالیت‌های ناوگانی است. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به نظارت بر تردد خودروهای ناوگان، ثبت و ضبط زمان شروع و پایان سفرها، نظارت بر رفتار رانندگان و … اشاره نمود. 

قطعا دسترسی به چنین اطلاعات دقیقی، مدیران ناوگان را در هدایت و کنترل شرکت یاری می‌رساند. طوری که پس از کوتاه مدت شاهد رشد راندمان کاری مجموعه و بهبود فرآیند خدمات‌رسانی به مشتریان خواهید بود.

رادار جی پی اس؛ نامی آشنا در بازار ردیاب های خودرو

مجموعه رادار جی پی اس یکی از شرکت‌های مطرح کشور در حوزه طراحی و ساخت انواع ردیاب است. ردیاب‌های ساخت این شرکت مناسب برای انواع خودرو، ماشین سنگین، موتور سیکلت و سیستم‌های مدیریت ناوگان می‌باشد. این مجموعه، در طول سال‌های فعالیت خود تمام تلاشش را بر ارائه سرویس‌های کارآمد برای مشتریان گذاشته است. طوری که مشتری‌مداری، همگام بودن با تکنولوژی و ارائه خدمات با کیفیت به عنوان سه ارزش اصلی در رادار معرفی شده است. از این رو محصولات خود را از بهترین قطعات و مطابق با برترین تکنولوژی‌های ردیابی و امنیتی طراحی می‌کند. با تمام این صحبت‌ها، شما تنها کسی هستید که می‌توانید با نیاز سنجی دقیق، مناسبترین ردیاب را انتخاب کنید. توصیه می کنیم در زمان خرید جی پی اس خودرو، حتما به گارانتی و خدمات پس از فروش نیز توجه ویژه‌ای داشته باشید.

برای خرید ردیاب رادار و یا ارتباط با مشاوران می‌توانید از طریق وب سایت و یا شماره تماس با ما در ارتباط باشید.

آدرس وب سایت : radargps.org

شماره تلفن دفتر مرکزی رادار: ۰۵۱-۳۷۱۷۷

تلفن تماس دفتر تهران: 91012727-021