آمادگی سریع ترین ربات انسان نمای جهان برای مسابقات ربوکاپ

ربات آرتمیس که به سریع ترین ربات جهان معروف است خود را برای مسابقات ربوکاپ جهان آماده می کند. این ربات ۳۸ کیلوگرمی یک ربات انسان نما است که توسط دانشکده مهندسی ساموئلی دانشگاه کالیفرنیا توسعه داده شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ربات انسان نمای آرتمیس قرار است پس از […]

ربات آرتمیس که به سریع ترین ربات جهان معروف است خود را برای مسابقات ربوکاپ جهان آماده می کند. این ربات ۳۸ کیلوگرمی یک ربات انسان نما است که توسط دانشکده مهندسی ساموئلی دانشگاه کالیفرنیا توسعه داده شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ربات انسان نمای آرتمیس قرار است پس از انتقال به شهر بوردو فرانسه در مسابقات فوتبال ربوکاپ در آنجا شرکت کند.

دنیس هونگ، استاد مهندسی مکانیک و مدیر آزمایشگاه رباتیک در این باره می گوید: این ربات با کمک نوآوری می تواند تعادل مناسبی برای دویدن و راه رفتن در زمین های ناهموار داشته باشد. به گفته وی این ربات در نوع خود بی نظیر است. نوآوری این ربات نیز وجود محرک های ماشین مانند آن است. این محرک ها می توانند انرژی را به حرکت تبدیل کند. همچنین آنها برای انجام عملکرد مشابه عضلات بیولوژیکی برنامه ریزی شده اند. این در حالی است که در اکثر ربات ها محرک های سفت و کنترل کننده موقعیت استفاده شده است. اما در آرتمیس محرک های فنری وجود دارد و کنترل آنها با نیرو انجام میشود. این ربات انسان نما توسط پژوهشگران RoMela توسعه یافته و تمرکز آن نیز حرکت روی دوپا در زمین های ناهموار است.

ربات ۳۸ کیلوگرمی آرتمیس ۱.۵ متر قد دارد و تعادل پیشرفته آن به صورتی است که حتی در صورت هل داده شدن نیز می تواند تعادل خود را حفظ کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال