ممانعت استیم از عرضه بازی های ساخته شده با استفاده از هوش مصنوعی

شرکت Valve نسبت به وضعیت حقوقی بازی هایی که با کمک هوش مصنوعی ساخته میشوند اظهار بی اطلاعی کرد. شرکت مادر استیم قصد دارد از انتشار بازی های مبتنی بر هوش مصنوعی جلوگیری کند. یک توسعه دهنده در ردیت با نام PotterHarry79 اعلام کرد استیم چه نظری در مورد بازی های ساخته شده با هوش […]

شرکت Valve نسبت به وضعیت حقوقی بازی هایی که با کمک هوش مصنوعی ساخته میشوند اظهار بی اطلاعی کرد. شرکت مادر استیم قصد دارد از انتشار بازی های مبتنی بر هوش مصنوعی جلوگیری کند. یک توسعه دهنده در ردیت با نام PotterHarry79 اعلام کرد استیم چه نظری در مورد بازی های ساخته شده با هوش مصنوعی دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، این توسعه دهنده اعلام کرد با کمک تیم خود بازی جدیدی را با کمک هوش مصنوعی تولید کرده بود. حتی قرار بود پس از انتشار نسخه اولیه با استفاده از هوش مصنوعی بهبودهایی در آن ایجاد شود. البته با این روش ممکن بود بتواند گیمرها و Valve را قریب دهد. البته این بازی توسط Valve پذیرفته نشد. زیرا برخی از المان های هنری ساخته شده در آن با استفاده از هوش مصنوعی بوده است. همچنین آثار ساخته شده مالکیت قانونی مشخصی نداشته و داده های مورد استفاده برای الگوریتم نیز مشخص نشده بود.

طبق گزارش منتشر شده توسط تک اسپات، البته شرکت مورد نظر باز هم تلاش داشت تا با هزینه بیشتر Valve را فریب دهد. برای بار دوم نیز بازی ساخته شده به دلیل هویت نامشخص فناوری هوش مصنوعی مورد قبول واقع نشد. این در حالی است که پیش از این استیم بازی های ساخته شده با هوش مصنوعی را تایید کرده و برخی از آنها را عرضه کرده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال