احتمالاً سونی به زودی از بازار موبایل چین خارج می‌شود

با توجه به اینکه برنامه‌ای برای عرضه نسل بعدی گوشی‌های اکسپریا توسط سونی انجام نگرفته است احتمالاً این شرکت قصد دارد بزرگترین بازار موبایل دنیا را ترک کند. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با توجه به اینکه گزارشی نسبت به نسل بعدی گوشی‌های اکسپریا منتشر نشده احتمالاً این شرکت قصد دارد حضور […]

با توجه به اینکه برنامه‌ای برای عرضه نسل بعدی گوشی‌های اکسپریا توسط سونی انجام نگرفته است احتمالاً این شرکت قصد دارد بزرگترین بازار موبایل دنیا را ترک کند.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با توجه به اینکه گزارشی نسبت به نسل بعدی گوشی‌های اکسپریا منتشر نشده احتمالاً این شرکت قصد دارد حضور خود را در بازار گوشی‌های هوشمند کمرنگ‌تر کرده و همچنین بازار گوشی‌ها را در چین به طور کامل ترک کند. در حال حاضر چین بزرگترین بازار گوشی‌های هوشمند در جهان محسوب می‌شود که شرکت‌های بزرگی مشغول رقابت در این بازار هستند یکی از دلایل سونی برای تصمیم به خروج از این بازار رقابتی بودن بیش از حد آن است. گزارش‌های جدید نشان می‌دهد این شرکت برنامه‌ای برای عرضه نسل بعدی گوشی‌های اکسپریا در چین نداشته و ممکن است به طور کامل از این بازار خارج شود.

هنوز مشخص نیست دلیل اصلی تصمیم ج کامل ژاپنی‌ها از این بازار چیست اما احتمالاً رقابتی بودن و تلاش ناموفق آنها برای افزایش سهم خود در چین می‌تواند از دلایل اصلی به شمار رود.

این شرکت پیش از یک دهه است که در بازار چین حضور داشته و از زمان خرید اریکسون تاکنون در این بازار فعالیت می‌کند. در ابتدا وضعیت سونی در این بازار بسیار خوب بود اما به تدریج سهم آن در بازار کاهش یافته و اکنون تنها سهم اندکی از این شرکت در چین وجود دارد. با توجه به شرایط کنونی حضور در این بازار چندان برای شرکت سونی منطقی به نظر نیاید.

توجه به اینکه احتمالاً این شرکت قصد دارد از بازار چین خارج شود ممکن است فعالیت آن در دنیای گوشی‌های هوشمند ادامه پیدا کند. بده سونی خبری در مورد انتشار و عرضه نسل جدید گوشی‌های اکسپریا منتشر نکرده اما فعالیت این شرکت در صنعت دوربین مربوط به گوشی‌های هوشمند همچنان ادامه داشته و بسیاری از شرکت‌ها در حال همکاری برای استفاده از محصولات این شرکت هستند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال