احتمالا قابلیت بعدی واتساپ ایجاد نام کاربری خواهد بود

واتساپ با وجود محبوبیت زیاد در بین کاربران به عنوان پیام رسان هنوز از نظر ویژگی و قابلیت ها از دیگر پلتفرم ها عقب تر است. به طوری پیام رسانی مانند تلگرام بران برتری دارد. اکنون این شرکت اعلام کرده روی قابلیت جدیدی کار می کند که از طریق آن کاربران می توانند برای خود […]

واتساپ با وجود محبوبیت زیاد در بین کاربران به عنوان پیام رسان هنوز از نظر ویژگی و قابلیت ها از دیگر پلتفرم ها عقب تر است. به طوری پیام رسانی مانند تلگرام بران برتری دارد. اکنون این شرکت اعلام کرده روی قابلیت جدیدی کار می کند که از طریق آن کاربران می توانند برای خود نام کاربری انتخاب کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نشریه WABetaInfo در گزارش جدید خود اعلام کرد نسخه بتا اندروید واتساپ در بخش پروفایل شامل فیلد جدیدی خواهد بود که از کاربران می خواهد تا نام کاربری منحصر بفرد برای خود انتخاب کنند.

البته هنوز نحوه کارکرد نام های کاربری در واتساپ مشخص نشده است. اما در هر صورت این ویژگی می تواند به عنوان یک تغییر قابل توجه در یافتن افراد و افزایش حریم خصوصی کاربران بسیار مفید باشد. در خال حاضر کلیه کاربران واتساپ برای ارتباط تنها از طریق شماره های تماس و با اسکن کدهای QR اقدام می کنند. همچنین در این گزارش اعلام شد کلیه مکالمات با استفاده از نام کاربری نیز دارای قابلیت رمزگذاری سرتاسری خواهد بود.

اخیرا واتساپ ویژگی های قابل توجهی را توسعه داده که بسیاری از آنها در اختیار کاربران قرار گرفته است. از جمله آنها می توان به امکان ویرایش پیام ۱۵ دقیقه پس از ارسال و کانال ها اشاره کرد. در مورد قابلیت جدید نام کاربری نیز هنوز زمان عرضه آن مشخص نشده است. اما در حال حاضر آزمایش کنندکان بتا آن را در اختیار دارند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال