تولید کیت تشخیص 15 دقیقه‌ای ویروس کرونا

یک شرکت چینی توانسته یک کیت تشخیص ویروس کرونا بسازد که قادر است تنها در 15 دقیقه وجود این ویروس را در خون انسان تشخیص دهد. این کیت با دقت 95 درصد می تواند وجود ویروس را تشخیص دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کیت تشخیص سریع کرونا برای تشخیص وجود ویروس […]

یک شرکت چینی توانسته یک کیت تشخیص ویروس کرونا بسازد که قادر است تنها در 15 دقیقه وجود این ویروس را در خون انسان تشخیص دهد. این کیت با دقت 95 درصد می تواند وجود ویروس را تشخیص دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کیت تشخیص سریع کرونا برای تشخیص وجود ویروس ابتدا از یک شناساگر در نمونه کوچکی از خون فرد استفاده می کند. در صورت وجود آنتی بادی در نمونه خون، نوار موجود بر روی این کیت به رنگ قرمز در می آید. که نشان می دهد جواب آزمایش مثبت است. این کیت قرار است از ماه آینده وارد بازار شود. همکاران ژاپنی این شرکت از همین حالا شروع به واردات این کیت ها به ژاپن کرده اند.

دقت این کیت ها در تشخیص 95 درصد است. ژاپن مطالعه بر روی این کیت ها آغاز کرده و در صورت رضایت بخش بودن سفارش انبوه آن را شروع خواهد کرد. هم اکنون برای تشخیص وجود این ویروس در بدن بیمار نمونه هایی از گلو یا سایر قسمت های بیمار گرفته میشود. آزمایش PCR پس از نمونه گیری ممکن است تا 6 ساعت به طول انجامد. در حالیکه این کیت ها تنها در 15 دقیقه و با هزینه ای بسیار کمتر نتیجه را مشخص خواهند کرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال