شایعه: گوشی پروژه تانگوی گوگل به صفحه نمایش ۶.۴ اینچی QHD مجهز خواهد بود

اولین گوشی هوشمند آماده برای مصرف‎ حاصل پروژه‎ی تانگوی گوگل قرار است در کنفرانس جهانی فناوری پیش روی شرکت لنوو معرفی شود و مدیر عامل اجرایی این شرکت گفته است که این گوشی در ماه مرداد به بازار روانه خواهد شد و شروع عرضه‎ی آن در “بازارهای به بلوغ رسیده” (بلوغ بازار زمانی است که […]

اولین گوشی هوشمند آماده برای مصرف‎ حاصل پروژه‎ی تانگوی گوگل قرار است در کنفرانس جهانی فناوری پیش روی شرکت لنوو معرفی شود و مدیر عامل اجرایی این شرکت گفته است که این گوشی در ماه مرداد به بازار روانه خواهد شد و شروع عرضه‎ی آن در “بازارهای به بلوغ رسیده” (بلوغ بازار زمانی است که بازار به یک نوع تعادل می‎رسد و تعادل زمانی است که رشد بارز یا نبود نوآوری در بازار به چشم می‎خورد) خواهد بود. هنوز اطلاعات زیادی در مورد این دستگاه وجود ندارد به جز تصاویری که از آن در گذشته نشان داده شده است، انتشار اولین تصاویر در ماه اسفند سال 94، در طول اعلام خبر همکاری گوگل و لنوو برای پروژه‎ی تانگو، منتشر شد.

در آن زمان، جزئیات خاصی از این دستگاه اعلام نشد و هنوز هم خبری از مشخصات فنی که مورد تایید این شرکت قرار بگیرد نیست، ولی بر اساس اطلاعات جدید اندازه‎ی نمایشگر این گوشی واقعا بزرگ خواهد بود.

طبق گفته‎ی لودهنده معروف توییتری، ایوان بلس، اولین گوشی هوشمند حاصل پروژه‎ی تانگو یک نمایشگر 6.4 اینچی با رزولوشن Quad-HD خواهد داشت. حتی در زمان اعلام خبر این پروژه، لنوو اشاره کرده بود که اندازه‎ی صفحه‎‎ی نمایش زیر 6.5 اینچ خواهد بود و با آن‎که 6.4 اینچ زیاد اختلاف چندانی با این عدد ندارد، ولی به خوبی با این ادعا مطابقت می‎کند و باعث می‎شود چنین خبر به بیرون راه یافته‎ای یک احتمال ممکن باشد. علاوه بر اندازه‎ی صفحه‎ی نمایش، اسمی که به صورت بالقوه ممکن است برای این گوش انتخاب شود نیز به بیرون درز شده و ظاهرا تحت عنوان Lenovo PHAB2 Pro روانه‎ی بازار خواهد شد.

جدا از مقوله‎ی اسم و اندازه‎ی نمایشگر، اشاره‎ای به بخش‎های دیگر سخت‎افزاری نشده ولی همانند با روندی که در جهان فناوری وجود دارد همیشه احتمال این وجود دارد که قبل از این‎که خود این گوشی به صورت رسمی رونمایی و عرضه شود، اطلاعات و تصاویر بیشتری از آن به بیرون درز پیدا کند. با این وجود، تایید شده که این گوشی قیمتی زیر 500 دلار خواهد داشت و از پردازنده‎ی اسنپ‎دراگون کوالکام هم بهره خواهد بود ولی در رابطه با هیچ‎کدام از این موارد جزئیات خاصی مطرح نشده است. با توجه به این‎که این دستگاه اندازه‎ی یک فبلت را دارد، ولی باز هم 6.4 اینچ بسیار بزرگ بوده و ممکن است برای بعضی از مصرف‎کنندگان بیش از حد بزرگ باشد، فراموش نکنید که بسیاری از افراد تصور کردند که نکسوس 6 با داشتن نمایشگر 6 اینچی بسیار بزرگ بوده است. البته، احتمال این وجود دارد که اصلا 6.4 اینچ اندازه‎ی صفحه‎ی نمایش این گوشی نباشد. به هرحال ما باید صبر کنیم و ببینیم زمانی که لنوو از این گوشی رونمایی می‎کند، مشخصات فنی واقعی آن چه خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال