خودروسازی پروتون مالزی به بازار ایران بازمی‌گردد

در دیداری که وزیر ارتباطات ایران با وزیر صنعت و تجارت خارجی مالزی داشته، تفاهم‌نامه‌هایی به امضا رسیده است. محمود واعظی در این خصوص توضیح داد: طی هفت تا هشت سال گذشته روابط تجاری ایران و مالزی از حدود۱۵۰۰میلیارد دلار به حدود ۵۰۰ میلیارد دلار کاهش پیدا کرده است که ما تلاش داریم حجم روابط […]

در دیداری که وزیر ارتباطات ایران با وزیر صنعت و تجارت خارجی مالزی داشته، تفاهم‌نامه‌هایی به امضا رسیده است. محمود واعظی در این خصوص توضیح داد: طی هفت تا هشت سال گذشته روابط تجاری ایران و مالزی از حدود۱۵۰۰میلیارد دلار به حدود ۵۰۰ میلیارد دلار کاهش پیدا کرده است که ما تلاش داریم حجم روابط بار دیگر افزایش یابد.

وی همچنین از آمادگی شرکت خودروسازی پروتون مالزی برای حضور در بازار خودروسازی ایران خبر داد و یاداور شد: در بهار سال آینده هشتمین کمیسیون اقتصادی دو کشور در تهران تشکیل خواهد شد. پروتون که از شرکت‌های بزرگ خودروسازی مالزی به‌شمار می‌رود، در حال مذاکره و پیدا کردن شریک تجاری برای بازگشت به بازار ایران است.

علاوه بر این وزیر ارتباطات اظهار داشت: طبق تفاهم‌های صورت گرفته قرار بر آن است که محصولات پتروشیمی ایران به مالزی صادر شود و همچنین شرکت پتروناس مالزی بار دیگر در ایران حضور پیدا کند.

به گفته واعظی، طی این مذاکرات بحث توسعه گردشگری و خدمات فنی – مهندسی از دیگر خدمات در دستور کار به‌شمار می‌رود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال