انتشار تصویر زیبایی از یک سیاه چاله که توسط هنرمند ایرانی ثبت شده است

ناسا تصویر زیبایی از یک سیاه چاله را منتشر کرده که توسط یک هنرمند ایرانی گرفته شده است. این تصویر مربوط به یک سیاه چاله بهمرا گازهای کیهانی اطراف آن است که توسط هنرمند ایرانی ثبت شده است. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی و فناوری تکنا، تصویر سیاه چاله منتشر شده توسط ناسا اثر هنرمند […]

ناسا تصویر زیبایی از یک سیاه چاله را منتشر کرده که توسط یک هنرمند ایرانی گرفته شده است. این تصویر مربوط به یک سیاه چاله بهمرا گازهای کیهانی اطراف آن است که توسط هنرمند ایرانی ثبت شده است.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی و فناوری تکنا، تصویر سیاه چاله منتشر شده توسط ناسا اثر هنرمند ایرانی به نام نیما آبکنار است که به عنوان یک اثر هنری از فضا معرفی شده است. سیاه چاله ها به عنوان یک فضای خالی که محیط اطراف خود را می بلعند شناخته می شوند. اگر موادی به سیاه چاله ها نزدیک شوند به داخل آن فرو رفته و بطور کامل محو می شوند. اما بعضی اوقات گازهایی از این سیاه چاله ها خارج می شوند و مدت ها در اطراف آن باقی می مانند.

خروج گاز از سیاه چاله ها ابرهای کیهانی را در اطراف آنها تشکیل می دهد که برای مدت ها در همان جا می مانند. ابرهای کیهانی به دلیل تراکم بیشتر از محیط در ابتدا کوچک و سپس به مرور زمان گسترش پیدا می کنند. این پدیده که در زمان کوتاهی انجام می گیرد توسط هنرمند ایرانی به ثبت رسیده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال