انتشار تصاویری از نمونه اولیه اپل واچ و قابلیت های آن

به تازگی تصاویری از نمونه های اولیه اپل واچ در توییتر منتشر شده که بطور همزمان قابلیت‌های نرم‌افزاری این ساعت‌هوشمند را در آن زمان نشان می دهد. نمونه‌های اولیه اپل واچ توسط اپل در سال ۲۰۱۴ و درست پس از مرگ استیو جابز عرضه شده بود. در آن زمان اپل پس از ماه‌ها تلاش بالاخره […]

به تازگی تصاویری از نمونه های اولیه اپل واچ در توییتر منتشر شده که بطور همزمان قابلیت‌های نرم‌افزاری این ساعت‌هوشمند را در آن زمان نشان می دهد.

نمونه‌های اولیه اپل واچ توسط اپل در سال ۲۰۱۴ و درست پس از مرگ استیو جابز عرضه شده بود. در آن زمان اپل پس از ماه‌ها تلاش بالاخره در یک مراسم سنتی در ماه سپتامبر از اپل واچ رونمایی کرده بود. این ساعت از مجموعه های نرم افزاری و چندین حسگر تشکیل شده بود که بسیار مورد علاقه کاربران قرار گرفت. اکنون نیز اپل واچ به عنوان یکی از محبوب ترین گجت های پوشیدنی در جهان محسوب می شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، اخیراً یک کاربر توییتر تصاویری از نمونه های اولیه اپل واچ منتشر کرده که به نسخه وانیلا معروف بود. البته اپل همیشه پس از عرضه محصولات جدید نمونه‌های اولیه آن را از بین می‌برد. اما به نظر می رسد نخستین نمونه از اپل واچ هنوز وجود دارد و اکنون تصاویری از این ساعت هوشمند همراه با یک قاب امنیتی منتشر شده است. در این تصویر علاوه بر نسخه وانیلا  آزمایشی مجموعه ای از نرم افزارهای قرار داده شده از جمله برنامه Lisa Tester نیز در آن مشاهده می‌شود.

 این ساعت درون یک قاب امنیتی قرار گرفته و به همین دلیل برخی از بخش های آن مانند دکمه چرخان در عکس قابل مشاهده نیست. اکانت توییتری منتشر کننده این تصاویر AppleDemoYT در عکس های دیگر دکمه چرخان این ساعت هوشمند (Digital Crown)  را نشان داده است. همچنین در این تصاویر پیامهای عدم تایید FCC نیز وجود دارد که به معنی غیر قابل فروش بودن این نسخه است. مهم ترین تصویر مربوط به لیزا سیمپسون است که در آن علاوه بر نمایش صفحه هوم آزمایشی و عملکردهای نرم‌افزاری، اشاره‌ای نیز به رایانه اپل لیزا دارد. با توجه به قرارداد عدم افشا در شرکت‌های فناوری به ندرت پیش می‌آید که محصولاتی از بخش آزمایشی این شرکت ها به نمایش گذاشته شود.


لینک مقاله : techna news

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال