قرارگیری دوربین های اصلی و سلفی میت ۴۰ پرو در جایگاه نخست Dxomark

دوربین های مربوط به میت ۴۰ پرو توانسته است در رده بندی Dxomark درصدر قرار بگیرد. در حال حاضر دوربین اصلی ۴۰ پرو با کنار زدن شیائومی‌ می ۱۰ الترا را در صدر فهرست Dxomark قرار گرفته و دوربین سلفی آن نیز توانسته جایگاه صدر مربوط به پی ۴۰ پرو را تصاحب کند. به گزارش […]

دوربین های مربوط به میت ۴۰ پرو توانسته است در رده بندی Dxomark درصدر قرار بگیرد. در حال حاضر دوربین اصلی ۴۰ پرو با کنار زدن شیائومی‌ می ۱۰ الترا را در صدر فهرست Dxomark قرار گرفته و دوربین سلفی آن نیز توانسته جایگاه صدر مربوط به پی ۴۰ پرو را تصاحب کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، دوربین های میت ۴۰ پرو به صورت چهارگانه بوده و دوربین اصلی آن دارای حسگر ۵۰ مگاپیکسلی است. این دوربین با گشودگی دیافراگم f1.9 به همراه دوربین فوق عریض ۲۰ مگاپیکسلی و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت زوم ۵ برابری و همچنین فناوری TOF 3D توانستند در رده بندی Dxomark پیروز باشند.

آنچه که مربوط به این دوربین بوده و کارشناسان Dxomark را تحت تاثیر قرار داده توانایی این دوربین در پوشش محدوده وسیع از نظر داینامیک و در شرایط نوری مختلف بوده است. این دوربین با کاهش نویزها و فوکوس خودکار دقیق تصاویر پرتره بسیار طبیعی را سریع و بدون تاخیر ثبت کرده است. همچنین رنگ ها نیز در این دوربین بسیار با طراوت ثبت شدند.

در این دوربین لنز تله در فوکوس خودکار دچار مشکل بود اما دوربین فوق عریض در این گوشی کیفیت بسیار بالایی دارد. این دوربین چهارگانه توانسته در کل امتیاز ۱۴۰ عکاسی را برای گوشی میت ۴۰ پرو کسب کند. در فیلمبرداری نیز این گوشی امتیاز ۱۱۶ را کسب کرده است. از دلایل آن می‌توان به نویز اندک فوکوس خودکار دقیق و حذف لرزش های ناخواسته اشاره کرد.

دوربین سلفی میت ۴۰ پرو نیز ۱۳ مگاپیکسل واید بوده که با قابلیت بازتولید دقیق رنگ ها و همچنین ثبت تصاویر در شرایط نوری نامطلوب توانسته بالاترین نمره را در Dxomark کسب کند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال