کوالکام شایعات مربوط به داغ‌شدن بیش از حد چیپست اسنپ‌دراگون 820 را رد کرد

چند روز پیش بود که شایعاتی مربوط به داغ شدن بیش از حد چیپست اسنپ‌دراگون 820 ساخته شده توسط شرکت کوالکام مطرح شد. این شایعات از آنجایی سرچشمه می‌گیرد که چیپست قبلی این شرکت، اسنپ‌دراگون 810 دچار چنین مشکلاتی بود و شرکت‌های سازنده گوشی‌های‌هوشمند از این بابت ضرر هنگفتی کردند. گفته می‌شود سامسونگ که تولید […]

چند روز پیش بود که شایعاتی مربوط به داغ شدن بیش از حد چیپست اسنپ‌دراگون 820 ساخته شده توسط شرکت کوالکام مطرح شد. این شایعات از آنجایی سرچشمه می‌گیرد که چیپست قبلی این شرکت، اسنپ‌دراگون 810 دچار چنین مشکلاتی بود و شرکت‌های سازنده گوشی‌های‌هوشمند از این بابت ضرر هنگفتی کردند. گفته می‌شود سامسونگ که تولید این چیپست‌ها را برعهده گرفته در تلاش است تا مشکلات حرارتی اسنپ‌دراگون 820 را رد کند.

به‌هر‌حال امروز کوالکام تمامی شایعات مربوط به داغ‌شدن بیش از حد این چیپست را رد کرده است. کوالکام اعلام کرده که اینگونه مشکلاتی اصلاً صحت نداشته و چیپست اسنپ‌دراگون 820 بدون هیچ‌گونه مشکلی به تولید خود ادامه خواهد داد.

کوالکام از چیپست اسنپ‌دراگون 820 همزمان با چیپست‌های 617 و 430 در ماه گذشته رونمایی کرد و اطلاعات زیادی را از چیپست‌های خود منتشر نمود. بدون شک پرچم‌داران آینده استفاده‌ی زیادی از چیپست جدید کوالکام خواهند برد. برای مثال گفته می‌شود سامسونگ در پرچم‌دار بعدی خود، گلکسی اس 7، از این چیپست استفاده خواهد کرد و هم‌اکنون این چیپست را در مرحله‌ی آزمایشی قرار داده است. باید دید با قرار گرفتن این چیپست در گوشی‌های آینده، آیا به راستی اسنپ 820 دارای مشکلات حرارتی خواهد بود یا تمامی مسائل مطرح شده در حد یک شایعه بوده‌اند؟

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال