کوالکام: چیپستی با نام اسنپدراگون 815 درحال ساخت نیست!

چندین ماه است که خبرهایی از پرچمدار بعدی چیپست‌های موبایل کوالکام، یعنی اسنپدراگون 815 به گوش می‌رسد. چیپستی که قرار بود با هشت هسته و معماری big.LITTLE و گرافیک آدرنو 450 و بسیاری از ویژگی‌های عالی دیگر، بر روی پرچمداران تلفنهای هوشمند و تبلت‌های شرکت‌های مطرح قرار بگیرد. اما امروز کوالکام در بیانیه‌ای اعلام کرده […]

چندین ماه است که خبرهایی از پرچمدار بعدی چیپست‌های موبایل کوالکام، یعنی اسنپدراگون 815 به گوش می‌رسد. چیپستی که قرار بود با هشت هسته و معماری big.LITTLE و گرافیک آدرنو 450 و بسیاری از ویژگی‌های عالی دیگر، بر روی پرچمداران تلفنهای هوشمند و تبلت‌های شرکت‌های مطرح قرار بگیرد.

اما امروز کوالکام در بیانیه‌ای اعلام کرده که ساخت هیچ چیپستی با نام اسنپدراگون 815 در حال انجام نبوده و تمام اینها شایعه هستند. درواقع او اشاره میکند که چیپست برتر این شرکت برای دستگاه‌های رده بالا، اسنپدراگون 820 خواهد بود که جانشین اسنپدراگون 810 خواهد شد.

براساس شایعات، این چیپ از هسته‌های جدید و اختصاصی کوالکام به نام کایرو (Kyro) استفاده خواهد کرد که براساس هسته‌های ARMv8 طراحی شده و با معماری FinFET ساخته خواهند شد. برای مقایسه باید گفت اسنپدراگون 810 درحال حاضر از هسته‌های خود ARM، بدون تغییر و اختصاصی سازی استفاده می‌کند.

نظر شما درباره این خبر چیست؟ آیا این موضوع تنها یک دروغ آوریل است؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال