اسنپدراگون 815 خنک‌تر از اسنپدراگون 810 کار میکند

همانطور که می‌دانید نگرانی‌های زیادی در مورد داغ کردن چیپست اسنپدراگون 810 وجود دارد و چند روز پیش با انتشار خبر داغ شدن بیش از حد HTC One M9 که از این چیپست استفاده می‌کند نگرانی‌ها بیشتر و بیشتر شد. در خبر منتشر شده، تمامی اسمارت‌ فون‌هایی که در تست شرکت داشتند از جمله HTC One M8 و Note 4 کمتر از One M9 داغ می‌کردند و دمای 108 و 100 درجه‌ی فارنهایت را به ثبت رساندند. در آن تست که بر روی HTC One M9 با چیپست روی یک اسنپدراگون 810 انجام شد، این گوشی بیش از حد داغ می‌کرد و این کمپانی مجبور به ارائه‌ی آپدیت نرم افزاری برای رفع این مشکل شد.

همانطور که می‌دانید نگرانی‌های زیادی در مورد داغ شدن چیپست اسنپدراگون 810 وجود دارد و چند روز پیش با انتشار خبر داغ شدن بیش از حد HTC One M9 که از این چیپست استفاده می‌کند نگرانی‌ها بیشتر و بیشتر شد. در خبر منتشر شده، تمامی گوشی‌های هوشمند که در تست شرکت داشتند از جمله HTC One M8 و Note 4 کمتر از One M9 داغ می‌شدند و به ترتیب دمای 108 و 100 درجه‌ی فارنهایت را به ثبت رساندند. در آن تست که بر روی HTC One M9 با چیپست اسنپدراگون 810 انجام شد، این گوشی بیش از حد داغ می‌کرد و این کمپانی مجبور به ارائه‌ی آپدیت نرم افزاری برای رفع این مشکل شد.

حالا تست جدیدی که شرکت Qualcomm بر روی چیپست‌های خود انجام داده جالب‌تر می‌باشد. در این تست سه چیپست برتر این شرکت یعنی اسنپدراگون 801، 810 و 815 مورد آزمایش قرار گرفتند. این سه چیپست بر روی دستگاهی تست شدند که فاقد آنتن رادیویی بوده، صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 1920×1080 دارد و رم سه گیگابایتی از مشخصات دستگاه مورد تست قرار گرفته می‌باشد.

عدم وجود آنتن رادیویی به این معناست که این چپیست‌ها در این تست مقداری کمتر نسبت به حالت عادی داغ می‌کنند. این نکته را هم فراموش نکنید که چیپست اسنپدراگون 815 هنوز عرضه نشده‌است.

برای این تست از بازی آسفالت 8 که از گرافیکی بالا برخوردار است استفاده شد. تنظیمات گرافیکی این بازی بر روی بالاترین مقدار قرار گرفت. نتایج بدین صورت بود که اسنپدراگون 815 با دمای 100.4 فارنهایت توانست خنک‌ترین چیپست شود. بعد از آن اسنپدراگون 801 با 107.6 درجه فارنهایت و اسنپدراگون 810 با 111.2 درجه فارنهایت بالاترین دما را ثبت کردند.

در نهایت سازندگان گوشی‌های هوشمند می‌توانند با استفاده از جدیدترین چیپست شرکت Qualcomm نگرانی کمتری در مورد داغ شدن بیش از حد گوشی خود داشته باشند. خنک‌تر بودن گوشی به عمر باتری و صد البته عمر کلی گوشی کمک زیادی می‌کند. طبیعتا احساس این که گوشی خود را تازه از مایکروویو  بیرون آورده باشید خوشایند نیست. فعلا خبری از تاریخ دقیق عرضه‌ی این چیپست منتشر نشده است.

آزمایش‌ها اسنپدراگون 815 را خنک‌تر از دیگر چیپست‌های Qualcomm نشان داد

آزمایش‌ها اسنپدراگون 815 را خنک‌تر از دیگر چیپست‌های Qualcomm نشان داد

آزمایش‌ها اسنپدراگون 815 را خنک‌تر از دیگر چیپست‌های Qualcomm نشان داد

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال