کوالکام اسنپدراگون 821 را با ۱۰ درصد سرعت بیشتر از نسل قبلی معرفی کرد

شرکت کوالکام در نهایت پرچمدار جدید تراشه‌های مربوط به گوشی‌های هوشمند خود را با نام اسنپدراگون 821 معرفی کرد. نسخه 821، بروزرسانی خفیفی نسبت به تراشه اسنپدراگون 820 به حساب می‌آید که اوایل سال میلادی جاری در تعدادی از گوشی‌های هوشمند پرچمدار شرکت‌ها قرار گرفت. عملکرد چیپ اسنپدراگون 820 کوالکام بسیار عالی و رضایت بخش بود. همان […]

شرکت کوالکام در نهایت پرچمدار جدید تراشه‌های مربوط به گوشی‌های هوشمند خود را با نام اسنپدراگون 821 معرفی کرد. نسخه 821، بروزرسانی خفیفی نسبت به تراشه اسنپدراگون 820 به حساب می‌آید که اوایل سال میلادی جاری در تعدادی از گوشی‌های هوشمند پرچمدار شرکت‌ها قرار گرفت. عملکرد چیپ اسنپدراگون 820 کوالکام بسیار عالی و رضایت بخش بود.

همان طور که به آن اشاره شد تراشه اسنپدراگون 820 کوالکام در بسیاری از گوشی‌های هوشمند پرچمدار اندرویدی شرکت‌ها در سال کنونی میلادی قرار گرفت. این گوشی‌ها شامل گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج سامسونگ، اچ‌تی‌سی 10، جی5 ال‌جی، وان پلاس 3 و Mi5 شیائومی هستند. طی بررسی‌ها و بنچمارک‌های اجرا شده بر روی این گوشی‌ها، عملکرد بسیار عالی این تراشه قدرتمند به همگان ثابت شد. علاوه بر آن میزان مصرف پایین انرژی این چیپ از دیگر مزیت آن به حساب می‌آید. در مقایسه با تراشه اسنپدراگون 810 که از مشکلات متعددی همچون انتشار گرمای غیر طبیعی و زیاد رنج می‌برد، چیپ اسنپدراگون 820 در این زمینه بسیار موفق و درخشان ظاهر شده است.

شرکت کوالکام اذعان داشته است که نسخه 821 این تراشه براساس ویژگی‌ها و معماری سری اسنپدراگون 820 ساخته شده است. در کنار آن در نسخه جدید به میزان 10 درصد عملکرد این تراشه بهینه‌سازی شده است. تراشه جدید کوالکام با نام اسنپدراگون 821 دارای چهار هسته با حداکثر فرکانس کاری 2.4 گیگاهرتز بوده و براساس گفته‌های این شرکت، تراشه مزبور از نیمه دوم سال میلادی کنونی آمادگی پیدا خواهد کرد تا بر روی گوشی‌های هوشمند شرکت‌ها مختلف قرار بگیرد. به احتمال بسیار زیاد در فبلت جدید شرکت سامسونگ با نام گلکسی نوت 7 شاهد عمکلرد آن باشیم.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال