رونمایی کوالکام از پردازنده جدید خود مختص به گجت‌های پوشیدنی

دیروز شرکت کوالکام تصویری از تراشه آینده خود به منظور استفاده در گوشی‌های هوشمند میان‌رده را منتشر کرد؛ اما امروز این شرکت نشان داد که در آینده در گجت‌های پوشیدنی و ساعت‌های هوشمند از چه تراشه‌ای استفاده خواهد شد. تراشه Snapdragon Wear 1100 قرار است در گجت‌های پوشیدنی هوشمند مورد استفاده قرار گیرد. لازم به ذکر است که […]

دیروز شرکت کوالکام تصویری از تراشه آینده خود به منظور استفاده در گوشی‌های هوشمند میان‌رده را منتشر کرد؛ اما امروز این شرکت نشان داد که در آینده در گجت‌های پوشیدنی و ساعت‌های هوشمند از چه تراشه‌ای استفاده خواهد شد. تراشه Snapdragon Wear 1100 قرار است در گجت‌های پوشیدنی هوشمند مورد استفاده قرار گیرد. لازم به ذکر است که این تراشه قدرت پردازشی  نسخه Wear 2100 که در ماه فوریه از آن رونمایی شد را اراده نخواهد کرد.

این تراشه جدید از هر گونه قابلیت‌های ارتباطی که یک ساعت‌ یا دست‌بند هوشمند به آن نیاز داشته باشد پشتیبانی خواهد کرد. در حقیقت در این تراشه شاهد بخش‌هایی به منظور پشتیبانی از قابلیت‌های ارتباطی 3G به همراه LTE با استاندارد جهانی Cat. 1 هستیم. وای‌فای به همراه بلوتوث از دیگر موارد قابل ذکر خواهند بود. علاوه بر آن این تراشه می‌تواند از قابلیت مکان‌یابی توسط سرویس iZat به منظور مکان‌یابی چند سیستمی به همراه cell-ID و geo-fencing نیز استفاده نماید.

تراشه اسنپدراگون Wear 1100 کوالکام از قابلیت Power Save Mode و برنامه‌‌ای دیگر که براساس اپلیکیشن‌های پردازشگر سیستم عامل لینوکس طراحی شده است نیز پشتیبانی خواهد کرد. البته شرکت کوالکام در مورد این سری از پردازشگرها حرفی به میان نیاورده است اما این طور که به نظر می‌آید این پردازشگرها هدف از نوع Android Wear نخواهند بود.

شرکت کوالکام اعلام کرده که این تراشه قرار است در محصولات و گجت‌های پوشیدنی مختص به بچه‌ها و افراد مسن مورد استفاده قرار گیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال