عینک هوشمند Ray-Ban Stories متا برای ارسال پیام و برقراری تماس از واتساپ پشتیبانی میکند

طبق گفته متا از این پس کاربران عینک هوشمند Ray-Ban Stories می توانند برای ارسال پیام و برقراری تماس از واتساپ استفاده کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شهریور سال گذشته متا از عینک هوشمند Ray-Ban Stories رونمایی کرده بود و اکنون کاربران می توانند با استفاده از اپلیکیشن پیام رسان واتساپ […]

طبق گفته متا از این پس کاربران عینک هوشمند Ray-Ban Stories می توانند برای ارسال پیام و برقراری تماس از واتساپ استفاده کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شهریور سال گذشته متا از عینک هوشمند Ray-Ban Stories رونمایی کرده بود و اکنون کاربران می توانند با استفاده از اپلیکیشن پیام رسان واتساپ و با کمک این عینک هوشمند با دیگران تماس بگیرند.

به روز رسانی جدید انجام گرفته به کاربران امکان می‌دهد تا از طریق دستورات صوتی مانند Hey Facebook, send a message to یا Hey Facebook, call و .. با کمک اپلیکیشن واتساپ با مخاطبان خود در ارتباط باشند.

 مارک زاکربرگ مدیرعامل متا پس از اعلام ویژگی جدید عینک هوشمند این شرکت گفته است کاربران در آینده می توانند از طریق این عینک هوشمند به پیامهای واتساپ و مسنجر فیسبوک نیز به صورت دستورات صوتی پاسخ دهند. به گفته متا پیام ها و تماس های شخصی رمزگذاری شده و دیگر شرکت های شخص ثالث امکان گوش دادن یا خواندن پیام ها را نخواهند داشت. با کمک قابلیت جدید این عینک اکنون این دستگاه پوشیدنی به اکوسیستم متا نزدیک تر شده است. اسکرین شات هایی نیز پیش از این در مورد نحوه اتصال این عینک به واتساپ منتشر شده بود که این قابلیت را نشان میداد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال