تصاویر واقعی از گوشی شیائومی ۱۳ پیش از رونمایی منتشر شد

ماه های پایانی سال همراه با معرفی نسل جدید پرچم دارهای مختلف خواهد بود. در همین راستا تصاویر واقعی از گوشی بعدی شیائومی یعنی شیائومی ۱۳ منتشر شد که طراحی دوربین آن در پنل پشتی را به نمایش می گذارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تصاویر واقعی از گوشی شیائومی ۱۳ توسط […]

ماه های پایانی سال همراه با معرفی نسل جدید پرچم دارهای مختلف خواهد بود. در همین راستا تصاویر واقعی از گوشی بعدی شیائومی یعنی شیائومی ۱۳ منتشر شد که طراحی دوربین آن در پنل پشتی را به نمایش می گذارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تصاویر واقعی از گوشی شیائومی ۱۳ توسط COOL APK منتشر شد که در آن پنل پشتی این گوشی مشاهده میشود. در واقع این گوشی پرچم از بعدی شیائومی محسوب میشود.

در صورت واقعی بودن این تصویر، ماژول دشتی این دوربین احتمالا از مدل می ۱۱ اولترا الهام گرفته شده است. زیرا در پنل پشتی یک ماژول مربعی شکل دیده میشود. درون این ماژول یه دوربین بهمراه یک عدد فلش ال ای دی قرار دارد. البته تنها تفاوت آن با می ۱۱ اولترا عدم وجود نمایشگر ثانویه است. برخی معتقدند این بازگشت به مدل های قبلی می تواند نشان دهنده این باشد که تصویر یه پرچمدار بعدی شیائومی تعلق ندارد.

شیائومی در تمامی گوشی های جدید خود به دنبال استفاده. از طرح های جدید بوده است. همین استفاده از سبک قدیمی در طراحی می توان این عکس را زیر سوال ببرد. برخی شایعات نیز از معرفی گوشی بعدی از خانواده ردمی حکایت دارد. یعنی پیش از معرفی شیائومی ۱۳، احتمالا ردمی K60 رونمایی خواهد شد. احتمال دارد این تصویر مربوط به عضو جدید خانواده ردمی و نه پرچمدار بعدی شیائومی باشد.

روی ماژول این گوشی نام LASER دیده میشود که احتمالا بیانگر وجود قابلیت فوکوس خودکار لیزری اشاره دارد. اما به دلیل کیفیت پایین تصویر منتشر شده امکان شناسایی کلمه لایکا روی ماژول وجود ندارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال