رایچت نشت اطلاعات کاربران از این پلتفرم ایرانی را تکذیب کرد

یک محقق امنیتی روز گذشته اعلام کرده بود پلتفرم ایرانی رایچت هک شده است. در این حمله سایبری اطلاعات بیش از ۲۶۷ میلیون حساب کاربری رایتل نیز افشا شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، باب دیاچنگو، محقق امنیتی از هک شدن پلتفرم ایرانی رایچت خبر داد. این پلتفرم در بسیاری از کسب […]

یک محقق امنیتی روز گذشته اعلام کرده بود پلتفرم ایرانی رایچت هک شده است. در این حمله سایبری اطلاعات بیش از ۲۶۷ میلیون حساب کاربری رایتل نیز افشا شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، باب دیاچنگو، محقق امنیتی از هک شدن پلتفرم ایرانی رایچت خبر داد. این پلتفرم در بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی برای ارتباط با مشتریان مورد استفاده قرار می گیرد. این محقق امنیتی اعلام کرد هکر توانسته اطلاعات بیش از 267 میلیون حساب کاربری را در اختیار بگیرد. پس از این موضوع رایچت بیانیه ای را در مورد تهدید سایبری منتشر کرده است. در این بیانیه اعلام شده تمامی اطلاعات و داده‌های مربوط به کاربران در این پلتفرم به صورت رمزنگاری شده ذخیره می‌شوند و امکان نفوذ به آن وجود ندارد.

محمودزاده، مدیرعامل رایچت در بیانیه خود ضمن عذرخواهی از کاربران اعلام کرد: در حال حاضر از دسترس خارج شدن این پلتفرم ایرانی به دلیل ارتقای امنیت پایگاه داده آن بوده و این اقدامات با هدف حفظ اطلاعات مشتریان انجام گرفته است. این شرکت به کلیه کاربران اطمینان خاطر می دهد تا در آینده کلیه نقص های امنیتی به طور کامل رفع شود. تیم فنی رایچت نیز پیش از این اعلام کرده بود نشت اطلاعات در این حمله سایبری انجام نگرفته و رایچت به دنبال تعامل با هکر کلاه سفید بوده است.

 تیم فنی نیز با هدف برطرف کردن نقص فنی مکاتباتی را با این هکر آغاز کرد. در انتهای این بیانیه آمده است: رایچت ب‌طور مسئولانه و شفاف در مورد اطلاعات و امنیت دیتای کاربران متعهد بوده و ساخت این پلتفرم نیز بر اساس صداقت و با هدف ارتباط مستمر با مشتریان و کاربران بوده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال